Penktadienį, lapkričio 22 d., diskusija apie kūrybinių industrijų ateitį Lietuvoje prasidėjo antrasis inovacijų ir technologijų festivalis PIXEL, subursiantis kūrėjus, verslininkus, novatorius ir vizionierius. Dvi savaites įvairiose Vilniaus erdvėse vyks susitikimai, diskusijos, paskaitos, pokalbiai, kurių tikslas – dalintis idėjomis ir įžvalgomis, keistis patirtimi, pristatyti naujausias tendencijas.
„Kūrybinės industrijos Lietuvoje sudaro 5,6 proc. Lietuvos bendrojo vidaus produkto. Inovacijos, technologijos, modernūs sprendimai visuomenei, verslui ir valstybiniam sektoriui nebestebina nieko, tačiau vis dar kalbėti apie mokslo, meno ir verslo sintezę kūrybinių industrijų kontekste – sudėtinga“, – teigia Agnė Zalanskaitė, Lietuvos skaitmeninių kūrybinių industrijų asociacijos „Mediapolis“ prezidentė.
Nors diskusijų, pokalbių apie kūrybinių industrijų politiką tiek viešojoje erdvėje, tiek valstybinėse institucijose – pakankamai, tačiau reikalingi sprendimai nėra priimti.
„Apie jokią kūrybinių industrijų politiką mes negalime kalbėti tol, kol tokios valstybinės institucijos, kaip Švietimo, Kultūros ir Ūkio ministerijos ir visuomeninės organizacijos nesusitars tarpusavyje. Mes tikimės, kad Lietuvos Respublikos Kultūros ministerija imsis lyderės vaidmens kuriant panašaus pobūdžio tarpinstitucinį darinį, kurio tikslas – ne organizuoti dar vienas statybas, o vykdyti tyrimus, užsiimti tinklaveika, skatinti partnerystes“, – įsitikinusi A. Zalanskaitė.
Su visa festivalio programa ir pranešėjais galima susipažinti tinklalapyje www.pixelfest.lt.
Festivalį PIXEL organizuoja Lietuvos skaitmeninių kūrybinių industrijų asociacija „Mediapolis“. Šių metų festivalio pagrindinis leitmotyvas – riba tarp sensacijos ir kasdienybės. Kalbėsime apie mobiliųjų programėlių infliaciją, elektroninius pinigus, papildytą realybę, nematomus technologinius karus, viešųjų ryšių technologijas ir socialinius tinklus, ateities vaikus, inovacijas kine, debesis ir lazerius.