Nacionalinė lošimų ir žaidimų verslo asociacija prieštarauja skubotam bandymui Seime įteisinti internetines lažybas, nes tai ne tik griauna lošimų rinką, bet ir kelia grėsmę šimtams darbuotojų Lietuvoje, mažina sumines įplaukas į valstybės biudžetą.
Lažybų organizatorių veiklos rezultatai nuo 2010 iki 2013 metų beveik padvigubėjo, tačiau augimas vyko tik dėl Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo neteisėtomis pripažintų internetinių lažybų veiklos. Šiuo laikotarpiu lažybų punktų skaičius net mažėjo, o darbo vietų skaičius kito nežymiai.
2013 metų gegužę teismas lažybų organizavimą internetu ir telefonu pripažino neteisėtu tik po to, kai Valstybinės lošimų priežiūros komisijos nutarimą, gindama viešąjį interesą, užginčijo Generalinė prokuratūra. Nepaisydama teismo sprendimo Lošimų priežiūros tarnybos direktorė Edita Bishop savo įsakymu pratęsė leidimą lažybų bendrovėms organizuoti lažybas internetu ir telefonu iki 2013 metų rugsėjo pabaigos.
NLŽVA vertinimu, lošimų priežiūros institucijos ir Finansų ministerijos pastangos sukurti išskirtines veiklos sąlygas lažyboms (privilegijuojant jas kitų lošimo rūšių sąskaita) yra nepateisinamos. Nuo 2009-ųjų pradžios Finansų ministerijos iniciatyva Seime padidintas azartinių lošimų mokestis lošimo namams (kazino) ir B kategorijos automatų salonams. Tačiau lažyboms ir loterijoms mokesčiai nebuvo didinami. Dėl to valstybės mokestinės pajamos ne didėjo (kaip žadėjo klaidingos Finansų ministerijos prognozės), o sumažėjo. Diskriminacinis sprendimas padarė neigiamą poveikį žmonių užimtumui ir darbo užmokesčiui – 2009 metais lošimų rinkoje išnyko 740 darbo vietų, o vidutinis darbo užmokestis smuktelėjo daugiau nei trečdaliu (apie 39 proc.) Tuo metu lažybų ir loterijų sektoriai per visą sunkmetį ir po jo augo.
Loterijų ir azartinių lošimų reguliavimas turi būti peržiūrėtas, tačiau tai turi būti daroma sistemiškai ir išsamiai, o ne atskiromis priemonėmis proteguojant vienos lošimų rūšies lažybų organizatorius. Tokį požiūrį įgyvendina Seimo Valdybos darbo grupės parengtas Azartinių lošimų įstatymo projektas Nr. XIP-4393, kuris ir turi būti svarstymų dalykas, o ne atsitiktinės pataisos. Šiame projekte numatyta tolygi visų lošimo rūšių – lošimo namų (kazino), B kategorijos automatų salonų, lažybų, totalizatoriaus (įskaitant žirgų sporto totalizatorių), komercinio pokerio salonų – plėtra, taip pat lošimų organizavimas internetu. Tuo pat metu nustatoma proporcinga visų lošimo rūšių kontrolė, įtvirtinami visų lošimo rūšių organizatorių savireguliacijos principai, pagrįsti socialinės atsakomybės imperatyvu.
Azartinių lošimų įstatymo projektui Nr. XIP-4393 yra pritarusios visos lošimo asociacijos – Lietuvos lošimo operatorių asociacija, Nacionalinė lošimų ir žaidimų verslo asociacija, Lažybų organizatorių aljansas, Lietuvos loterijų asociacija, o taip pat Lietuvos ristūnų sporto asociacija, Lietuvos verslo darbdavių konfederacija ir Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija.