Rugsėjo 25 d. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyboje (RRT) vyko posėdis dėl skambinančiojo vietos nustatymo duomenų teikimo Bendrajam pagalbos centrui, kuriame dalyvavo UAB „Bitė Lietuva“, UAB „OMNITEL“ ir UAB „Tele2“ atstovai. RRT posėdžio metu siekė išsiaiškinti:
1. Ar bendrovės užtikrina galimybę savo abonentams ir (ar) paslaugų naudotojams naudotis Bendrojo pagalbos centro ir kitų pagalbos tarnybų paslaugomis bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 nenaudojant jokių mokėjimo priemonių, personalinių identifikavimo numerių (PIN), kodų, kortelių, be kita ko, ir SIM kortelių?
2. Ar bendrovės teikia abonento ir (ar) paslaugų naudotojo vietos nustatymo duomenis Bendrajam pagalbos centrui tuo atveju, kai skambutis atliekamas iš galinio įrenginio su SIM kortele, ir tuo atveju, kai skambutis atliekamas iš galinio įrenginio be SIM kortelės?
3. Ar bendrovės yra gavusios kompensaciją iš valstybės biudžeto už įrangą (ir susijusios programinės įrangos), reikalingą vietos nustatymo duomenims (įskaitant ir srauto duomenis) teikti Bendrajam pagalbos centrui?
RRT, išanalizavusi tyrimo metu pateiktą informaciją, artimiausiu metu parengs išvadas ir priims atitinkamus sprendimus.