Rugsėjo 24 d. Vilniuje vyks pirmasis verslui skirtas „Google“ efektyvios skaitmeninės rinkodaros seminaras „Pakartotinė rinkodara: nepaleiskite savo auditorijos!“. Jį organizuoja neseniai duris atvėręs interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centras „Digital Academy“. Vienintelis Lietuvoje ir Baltijos šalyse „Google“ sertifikuotų lektorių centras kviečia šalies specialistus kilstelėti verslą į naujas aukštumas ir seminaro metu išsamiai susipažinti su atnaujinta „Google“ pakartotinės rinkodaros platforma bei kaip jos pagalba pagerinti savo verslo rezultatus.
„Anksčiau „Google” sertifikuoti seminarai buvo prieinami tik agentūroms. Sukūrėme „Digital Academy” siekdami šią galimybę suteikti verslui – nuo kompetencijas patobulinti norinčių profesionalų iki visiškai naujų žinių įgyti norinčių pradedančiųjų. Visuomet norėjome pasidalinti patirtimi ir suteikti specialistams praktinių skaitmeninės rinkodaros žinių, kurios duotų apčiuopiamos naudos, pritaikius jas versle. Įkūrę „Digital Academy“ galime tai daryti ir pradedame su trenksmu – rytoj įvyksiančiu seminaru“, – sakė Tadas Vyšniauskas, „Digital Academy“ vykdomasis direktorius.
Seminaro metu „Google“ sertifikuoti „Digital Academy“ lektoriai ir „Google“ atstovai pasidalins praktine patirtimi ir apžvelgs pakartotinės rinkodaros kampanijų pavyzdžius. Dalyviams bus suteikta galimybė įsigilinti į „Google Adwards“, šios platformos teikiamas galimybes verslui, rinkodarai ir pardavimams.
„Visuomet džiaugiamės matydami Lietuvoje kylančias tokias iniciatyvas. Ypač malonu, kai jos kyla iš „Google“ sertifikuotų lektorių – žmonių, kurie turi geriausias žinias apie pažangiausius mūsų įrankius bei techninius sprendimus, leidžiančius verslininkams patenkinti savo poreikius, pristatant bei parduodant produktus bei paslaugas nuolat besikeičiančioje, globalioje rinkoje. Linkime „Digital Academy“ sėkmės darbe ir norime patikinti, kad mes, „Google“ darbuotojai, visuomet suteiksime „Digital Academy“ lektoriams ir jų seminarų dalyviams naujausias žinias apie mūsų produktus, supažindinsime juos su svarbiausiais atnaujinimais“, – sakė Vytautas Kubilius, „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims.
Vieną pagrindinių seminaro temų „Remarketing solution on GDN“ pristatys Catherine Boisset, geriausia „Google“ skaitmeninės rinkodaros specialistė Pietryčių ir rytų Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regionuose. Ji išsamiai papasakos apie svarbiausius aspektus dirbant su pakartotinės rinkodaros kampanijomis, auditorijų valdymo ir įvertinimo būdus, duos vertingų patarimų, kokią pakartotinės rinkodaros strategiją pasirinkti.
Dar viena seminaro metu aptariama tema – naujų vartotojų skaitmeninėje erdvėje paieška ir jų išlaikymas. Dalyviai, ypač pradedantieji skaitmeninės rinkodaros specialistai, išgirs naudingų patarimų, kaip segmentuoti, įtraukti auditoriją, kaip vykdyti pakartotinės rinkodaros paiešką. Temą pristatys ir kasdieninio darbo su kompanijomis patirtimi dalinsis asocijuota „Google Advertising Operations“ atstovė Garbielė Dingelytė.
„Google“ produktų rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas ir „Digital Academy“ lektorius Rytis Meškauskas aptars vietines aktualijas ir Lietuvos rinkoje sėkmingai įgyvendintus skaitmeninės rinkodaros atvejus.
Seminaras „Pakartotinė rinkodara: nepaleiskite savo auditorijos!“ vyks parodų centre „Titanikas“, rugsėjo 24 d.