Bendrovė „Facebook“ atidėjo naujos savo konfidencialumo politikos pakeitimų patvirtinimą, dėl kurių kilo didelis šio socialinio tinklo vartotojų ir privatumo teisių gynimo organizacijų nepasitenkinimas, pranešė dienraštis „Los Angeles Times“.
Kaip jau rašėme, naujosios taisyklės turėjo suteikti „Facebook“ teisę naudoti savo vartotojų paskyrų nuotraukas veidų atpažinimo programinės įrangos duomenų bazėse, o jų vardus, viešąjį paskyros turinį ir kitą informaciją – komercinei reklamai šiame tinkle skelbti.
Dėl numatomų „Facebook“ paslaugų naudojimo taisyklių pakeitimų 6 JAV vartotojų teisių gynimo organizacijos anksčiau kreipėsi į šalies federalinę Prekybos komisiją, prašydamos užblokuoti „Facebook“ numatytus pakeitimus.
Pasak šių organizacijų atstovų, dėl šių pakeitimų „Facebook“ gaus supaprastintą prieigą prie savo vartotojų vardų, nuotraukų ir asmeninės informacijos be jų pačių sutikimo naudoti reklaminiais tikslais.
Savo ruožtu „Facebook“ paskelbė pareiškimą, kuriame teigiama, jog bendrovė nusprendė atidėti numatytų pakeitimų įsigaliojimą: esą reikia daugiau laiko, kad būtų galima įsigilinti į jiems nepritariančių „Facebook“ vartotojų argumentus.
Be to, „Facebook“ atstovai tvirtina ketinantys apsispręsti, ar apskritai reikalingi tolimesni konfidencialumo politikos atnaujinimai. „Mes ketiname užbaigti šį procesą per artimiausią savaitę“, – sakoma „Facebook“ pareiškime.