Vokietijos karinių oro pajėgų bepilotis lėktuvas „Euro Hawk“ pasiekė skrydžio trukmės nepasipildžius degalų rekordą. Apie tai pranešė europietišką „Euro Hawk“ versiją ir kitus „RQ-4 Global Hawk“ orlaivių modelius gaminanti JAV korporacija „Northrop Grumman“.
Skelbiama, kad šių metų rugpjūčio 8–9 dienomis „Euro Hawk“ Europos oro erdvėje nenusileisdamas skraidė 25,3 valandas. Bepilotis lėktuvas skrido 17,9 kilometrų aukštyje. Pasak gamintojų, „Global Hawk“ bepiločiai lėktuvai gali pakilti į beveik 20 000 metrų aukštį ir skraidyti nenusileisdami iki 30 valandų. „Northrop Grumman“ vertinimais, skrydis buvo sėkmingas.
Šiuo metu vykdoma „Euro Hawk“ bandymų programa, kuri prasidėjo birželio 6 dienos bandymu. Jo metu „Euro Hawk“ pirmą kartą pakilo virš Šiaurės jūros ir skraidė 6,5 valandos. Iš viso per šią vasarą buvo atlikta 19 „Euro Hawk“ bandymų.
Bandymų programa tęsis iki rugsėjo pabaigos, sakoma „Northrop Grumman“ pranešime. 2011 m. liepą „Euro Hawk“ pirmą kartą perskrido Atlantą. Liepos 20 d. jis pakilo iš JAV karinių oro pajėgų Edwardso bazės Kalifornijoje, o liepos 21 d. ryte atskrido į Mančingo aerodromą oro uostą Vokietijoje.
Šio skrydžio metu „Euro Hawk“ ore praleido 22 valandas ir įveikė daugiau nei 9 000 kilometrų atstumą. Tai buvo pirmasis aviacijos istorijoje transatlantinis nepilotuojamo orlaivio skrydis.
Šios vasaros pradžioje Vokietija pranešė atsisakanti plėsti „Euro Hawk“ bepiločių lėktuvų parką: tai susiję su gynybos biudžeto ribojimu. Kad galėtų įgyvendinti „Euro Hawk“ plėtros ir įsigijimų programą, Vokietija ne tik turėjo skirti jai būtinas lėšas, bet ir papildomai išleisti 500 mln. eurų „Euro Hawk“ skirtai susidūrimų ore išvengimo sistemai, kurios reikalauja europiniai skrydžių saugumo standartai.