Praėjusią savaitę problemų su savo tarnybomis ir juos aptarnaujančiais serveriais turėjo ne tik „Google“, kuriai net penkias minutes nebuvo prieinami praktiškai visi puslapiai, tačiau ir „Microsoft“, kurios tarnyba „Outlook“ neveikė dar ilgiau – net tris valandas. Po trijų dienų intensyvaus darbo kompanijos inžinieriai pareiškė, kad tarnybos darbingumas visiškai atstatytas. Tačiau kas gi įvyko iš tikrųjų?
Remiantis publikuota ataskaita, nedarbingumo kaltininkais tapo spartinantieji serveriai ir mobilūs įrenginiai. Serverių konfigūracija neatsižvelgė į tam tikrus mobilios sinchronizacijos „ActiveSync“ ypatumus. Visa tai lėmė, kad mobilūs įrenginiai pradėjo savotišką „DDoS“ ataką prieš „Microsoft“ infrastruktūrą vieno ir to paties tipo užklausomis, į kurias negaudavo atsakymo.
Po to, kai „SkyDrive“ ir „Outlook“ internetinės versijos ėmė masiškai atsijunginėti, kompanijos „Microsoft“ specialistai priėmė sprendimą tiesiog išjungti „Exchange ActiveSync“. Tokiu būdu, „SkyDrive“ sugebėjo grįžti į normalią veiklą, tuo tarpu „Outlook“ problemos išspręstos nebuvo – tam reikėjo perkonfigūruoti serverius ir pakeisti klaidų apdorojimo mechanizmus.
Iš pirmo karto „Microsoft“ išspręsti problemos nepavyko, kadangi įjungtas „ActiveSync“ vėl imdavo „terorizuoti“ „Outlook.com“ pilnu „šiukšlių“ duomenų srautu, taigi tarnyba vėl užlūžo. Vis tik vėliau, po „Microsoft“ magistralių pralaidumo galimybių išplėtimo, spartinančiųjų serverių perkonfigūravimo ir klaidų registro pakeitimų „Outlook.com“ galutinai grįžo į darbingą būseną. Korporacijos „Microsoft“ atstovai atsiprašė vartotojų dėl patirtų nepatogumų ir padėkojo už kantrybę.