Lietuvos notarų rūmai informuoja, kad sutrikus valstybinių elektroninių registrų veiklai, neįmanoma atlikti notarinių veiksmų, o klientai raginami atidėti apsilankymus notarų biuruose vėlesniam laikui.
Vidaus reikalų ministerijos administruojamas Gyventojų registras neveikia nuo liepos 24 dienos. Dėl to sutriko ir informacinės sąsajos su valstybės įmonės Registrų centro bei Centrinės hipotekos įstaigos duomenų bazėmis. Notarai negali įvykdyti savo pareigos ir įstatymų reikalavimų patikrinti klientų ir kitus duomenis valstybės registruose, todėl negali atlikti notarinių veiksmų.
„Raginame notarų biurų klientus atidėti suplanuotus apsilankymus pas notarą vėlesniam laikui, kai bus pašalintos valstybės elektroninius registrus ištikusios technologinės problemos. Tikimės, kad Gyventojų registro tarnyba operatyviai pašalins trikdžius. Atsiprašome už iškilusius nepatogumus“, – sakė Lietuvos notarų rūmų prezidentas Marius Stračkaitis.