Bendrovė TEO kviečia dalintis festivalio „Kultūros naktis“ įspūdžiais internetu ir festivalio metu dovanoja galimybę nemokamai naudotis belaidžiu interneto ryšiu „TEO Wi-Fi“ viešosiose Vilniaus erdvėse.
Visi renginio dalyviai ir svečiai, belaidžio interneto prieigos vietose savo išmaniajame įrenginyje pasirinkę „TEO Wi-Fi“ tinklą (arba prisijungę per https://wifi.teo.lt/) ir prisijungimo kodo bei slaptažodžio eilutėse įvedę frazę teowifi, galės nemokamai naudotis belaidžiu internetu.
TEO teikiamas belaidžio interneto tinklas pasižymi didele duomenų perdavimo sparta ir galimybe siųsti duomenis neribotai, todėl šventės dalyvius organizatoriai kviečia filmuoti savo įspūdžius ir iš karto juos skelbti „Youtube“, „Facebook“ ar kituose socialiniuose tinkluose.
„Norime, kad vilniečių ir miesto svečių pamėgtas renginys, prasidedant Lietuvos pirmininkavimui ES Tarybai, taptų visos Europos kultūros įvykiu. Kviečiame visus sostinės gyventojus ir svečius pasidžiaugti ir dalintis šventės vaizdais, įspūdžiais, emocijomis“, – sakė TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovas Nerijus Ivanauskas.
Pagrindiniai belaidžio interneto mieste „TEO Wi-Fi“ prisijungimo taškai pažymėti šventės žemėlapyje, internete, ir šventės programose. Šventės metu TEO komanda Rotušės aikštėje dalinsis renginių žemėlapiu ir padės prisijungti prie belaidžio interneto „TEO Wi-Fi“ tinklo.
Primename, kad kultūros ir meno festivalis „Kultūros naktis“ šiais metais vyks naktį iš liepos 5 į 6 d., o su visa renginio programa galima susipažinti festivalio interneto svetainėje www.kulturosnaktis.lt.
Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik 3 tūkstančiai „TEO Wi-Fi“ taškų, iš jų 400 – Vilniuje. Vartotojai taip pat gali siūlyti įrengti naujus interneto „TEO Wi-Fi“ prieigos taškus – tereikia nurodyti vietą mieste, konkretų objektą, kur būtų reikalingas internetas. Jie gali tai padaryti tam skirtoje interneto svetainėje ar TEO „Facebook“ paskyroje „Namai su TEO“.
Liepą bendrovė TEO pakeitė belaidžio interneto paslaugos mieste prekės ženklą ir pavadinimą į „TEO Wi-Fi“. Kartu su prekės ženklo pokyčiu šios paslaugos vartotojams atpigo perpus.