Elektros skirstymo bendrovė AB LESTO iš esmės atnaujino klientų aptarnavimą internetu – įdiegti esminiai savitarnos svetainės www.manoelektra.lt pakeitimai leidžia daugiau nei 1,5 milijono klientų internetu suteikti pagrindines paslaugas, kokias jie gautų ir klientų aptarnavimo centre. Naudojimasis svetaine visiškai nemokamas, informacija pasiekiama akimirksniu visą parą.
Įvertinus Vakarų Europoje veikiančių kompanijų standartus sukurta klientų savitarna internete šiuo metu funkcionalumu artima klientų aptarnavimo centrui, o vertinant patogumą klientams, bendrovė LESTO šiuo metu siūlo plačiausią paslaugų spektrą internete, lyginant su kitomis komunalinių paslaugų bendrovėmis Lietuvoje. Savitarna yra visiškai integruota su bankų ir e. parašo autentifikavimo sistemomis.
„Savitarnos svetainė www.manoelektra.lt pasikeitė visiškai – visa pagrindinė vartotojui aktuali informacija bus matoma viename tituliniame puslapyje. Kita informacija pasiekiama per aiškų ir lengvai pasiekiamą meniu, vizualiai pateikti elektros energijos suvartojimo ir apmokėjimo pokyčiai. Išplėtus svetainėje teikiamas paslaugas ir funkcijas klientai visą informaciją ir įprastas paslaugas ras vienoje vietoje internete, elektronine forma galės pateikti reikalingus dokumentus“, – teigia Robertas Radžvilas, AB LESTO Savitarnos kanalų valdymo vadovas.
Atnaujintoje svetainėje klientai galės pateikti paraišką įrenginių prijungimui ar iškėlimui ir stebėti proceso eigą, pranešti apie laikiną elektros energijos nevartojimą, matyti taikomus tarifus ir kainas, informaciją apie sąskaitas, iki 36 mėn. mokėjimų ir apmokėtų rodmenų istoriją, pateikiamą grafiškai, mokėtinas sumas už elektrą, sunaudotą bendrosioms namo reikmėms, skaitiklių įrengimo datas, pradinius rodmenis, skaitiklių patikrinimo datas ir jų metu užfiksuotus skaitiklio rodmenis. Tiesioginio debeto sutartis privatūs klientai galės sudaryti ir jas valdyti ne tik bankų interneto svetainėse, bet ir tiesiogiai LESTO savitarnoje – tai leis klientams paprasčiau atsiskaityti už elektros energiją, matyti nuskaitymus, prognozuojamą vidutinį suvartojimą, kurį klientai galės patikslinti deklaruodami elektros apskaitos prietaisų rodmenis.
Nurodę savo kontaktinius duomenis LESTO klientai gaus pranešimus apie elektros energijos tiekimo sutrikimus, planuojamus elektros atjungimus dėl vykdomų remonto darbų. Pranešimai siunčiami el. paštu ir / arba nemokama SMS žinute.
2013 m. pirmo ketvirčio pabaigoje savitarnos svetaine www.manoelektra.lt naudojosi 57 tūkst. verslo klientų ir 210 tūkst. privačių klientų. Planuojama, kad iki šių metų pabaigos svetainės privačių vartotojų skaičius pasieks 315 tūkst.