Šios savaitės pabaigoje Vilniuje vyksiančioje susikertančių medijų konferencijoje – kūrybinėse dirbtuvėse „Cross Media Zen“ paskaitas skaitys pasaulinį pripažinimą pelnę interaktyvių projektų specialistai iš Prancūzijos, Belgijos, Švedijos, Danijos bei kitų Europos šalių. Patirtimi, įžvalgomis ir patarimais apie šiuolaikinių medijų keliamus iššūkius ir teikiamas galimybes jie dalinsis su Lietuvos audiovizualininės pramonės, IT, animacijos, reklamos, marketingo ir komunikacijos atstovais.
„Po praėjusių metų konferencijos sėkmės, šiemet į Vilnių atvyksta septyni Europoje gerai žinomi specialistai, turintys ilgametę patirtį vystant interaktyvius projektus. Jau sulaukėme nemažo Lietuvos kino industrijos, reklamos, komunikacijos, IT specialistų dėmesio – tikime, kad jie konferencijoje įgys ne tik vertingų žinių, bet ir užmegs naudingų pažinčių“, – sako „Media Desk Lietuva“ vadovė Rūta Bogužaitė.
Daugiau kaip 10 metų filmų įsigijimo departamentui Prancūzijoje „Arte France“ televizijoje vadovavęs Michel Reilhac yra vienas pirmųjų ir ryškiausių susikertančių medijų iniciatorių ir praktikų, kuriantis interaktyvų ir dalyvauti skatinantį turinį šiuolaikinei auditorijai. Daugelyje tarptautinių renginių (Kanų kino festivalyje, „The Pixel Lab“ ir kt.) paskaitas skaitantis specialistas Lietuvos auditoriją bandys įtikinti, kad interaktyvus istorijos pasakojimas – būtinybė norint konkuruoti šiuolaikinėje rinkoje.
Prieš 16 metų režisieriaus ir scenaristo Lars von Triero pastebėta susikertančių medijų projektų prodiuserė ir vystytoja iš Danijos Asta Wellejus, iki šiol yra prodiusavusi per 30 interaktyvaus turinio projektų, tarp jų ir alternatyvios realybės žaidimus pagal režisierių Lars von Triero ir Thomo Vinterbergo filmus, daugiau kaip 10 mln. vartotojų į pasaulinę virtualią demonstraciją pritraukusį projektą „The Globe“. „Cross Media Zen“ konferencijos metu Asta pristatys naują profesiją – istorijos architektūrą – ir ves kūrybines dirbtuves, į kurias bus atrinkta dalyvauti 10 geriausių interaktyvių projektų idėjų turinčių lietuvių.
Kino marketingo konsultantas, agentūros „Alphapanda“ steigėjas Mathias Noschis turi ilgametę patirtį viešųjų ryšių, reklamos ir prekės ženklo kūrimo srityse. Jis buvo atsakingas už filmų „Žaislų istorija 3“, „Juodoji gulbė“, „A komanda“, „Guliverio kelionės“ ir „Piranja 3D“ tarptautines internetines sklaidos kampanijas. M. Noschis Lietuvos auditorijai kalbės apie tai, kaip sudominti, pritraukti ir įtraukti auditoriją. Konferencijoje paskaitą skaitys ir vienas susikertančių medijų pradininkų Lietuvoje Andrius Lekavičius. Interaktyviais projektais pirmojoje, prieš trejus metus vykusioje susikertančių medijų konferencijoje „Cross Media Zen“ susidomėjusio A. Lekavičius projektas neseniai pateko į tarptautinio susikertančių medijų konkurso finalą „MIPCube“ festivalyje Kanuose.
Trečiojoje „Cross Media Zen“ konferencijoje ypatingas dėmesys bus skiriamas auditorijos formavimui ir ryšio tarp prekės ženklo ir turinio nagrinėjimui, bus pristatyti naujausi susikertančių medijų projektų pavyzdžiai iš Europos ir viso pasaulio, tarp jų ir pačių pranešėjų inicijuoti ir įgyvendinti interaktyvūs projektai. Konferenciją ir dirbtuves organizuoja „Media Desk Lietuva“ ir Lietuvos kino centras.
Renginiai – nemokami, tačiau registracija yra būtina.