Švietimo programa „Bitės Išmaniųjų mokykla“ tapo „Password 2013“ apdovanojimų laureate. Ji išrinkta efektyviausia pernai vykdyta tradicine rinkodaros kampanija ir efektyviausia metų rinkodaros kampanija. „Bitės Išmaniųjų mokykloje“ visų operatorių vartotojai supažindinami su išmaniųjų telefonų galimybėmis, jų naudojimo specifika ir naujomis technologijomis.
„Programa nebuvo ir nėra skirta pelnyti apdovanojimų ar pelnyti pripažinimą – jos dėmesys buvo sutelktas į vartotoją. „Bitės Išmaniųjų mokykloje“ atsakydami į vartotojams rūpimus klausimus apie išmaniuosius su jais kalbėjome paprasta, jiems suprantama kalba. Todėl jaučiamės pamaloninti, kai mūsų darbą įvertina ne tik vartotojai, bet ir nešališka komisija. „Bitėje“ tikime, kad svarbu daryti, o ne kalbėti, ir rezultatai yra puikūs“, – sako telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
„Bitės Išmaniųjų mokyklas“ vartotojai surasti gali visuose bendrovės salonuose Lietuvoje. Juose jie yra nemokamai supažindinami su išmaniųjų telefonų galimybėmis ir jų pritaikymu kasdieniame gyvenime. Klientams konsultantai įdiegia el. pašto, socialinių tinklų programas, moko kaip parsisiųsti reikalingų programėlių.
Apdovanojimuose „Password 2013“ nugalėtojus rinko komisija, sudaryta iš reklamos, rinkodaros ir rinkos tyrimų specialistų. Nugalėtojai buvo vertinami pagal tris kriterijus: įžvalgą, įgyvendinimą ir rezultatus.
Įgyvendinat programą vartotojams kuriama papildoma vertė, mezgamas tvirtesnis ryšys su „Bite“ ir suteikiama galimybė susipažinti su naujais produktais. Šie rezultatai atsispindėjo ir bendrovės teikiamų paslaugų statistikoje – „Bitės“ interneto telefone vartotojų skaičius augo beveik 70 proc. labiau nei rinkos vidurkis.