Vilniuje per pirmus keturis šių metų mėnesius 10 kartų padidėjo Vilniaus e. paslaugų naudojimas, lyginant su 2012 metų pirmais keturiais mėnesiais. Nuo sausio iki balandžio šiais metais Vilniuje e. paslaugomis buvo naudojamasi 8926 kartus, o per tą patį laikotarpį 2012 m. – 852. Ypač padidėjo problemų registre pateiktų idėjų ir problemų skaičius.
Šiais metais miestas jau sulaukė 727 pareiškimų ir idėjų iš gyventojų. Savivaldybė taip pat gavo 153 skundus.
Savivaldybė taip pat sulaukė 502 prašymų dėl leidimų važiuoti didžiagabaritėmis transporto priemonėmis, 461 prašymų dėl išorinių vaizdinių reklamų vaizdo pakeitimo projektų suderinimo ir 32 prašymų leisti įrengti reklamą.