Apie gegužės viduryje Švedijoje, Malmėje, vyksiančią „Euroviziją“ šiemet gali ir turi žinoti visi. Tokį tikslą užsibrėžė pagrindinė šio dainų konkurso partnerė, viena iš didžiausių Europoje telekomunikacijos kompanijų „TeliaSonera“ grupė, į kurią įeina ir „Omnitel“. „TeliaSonera“ specialiai visiems „Eurovizijos“ gerbėjams sukūrė ir pristatė interneto platformą, kurioje dainų konkurso gerbėjai ras išsamią informaciją apie artėjantį renginį.
Per televiziją rodomas „Eurovizijos“ dainų konkursas yra vienas didžiausių tokio pobūdžio renginių Europoje. Apie jį kalba, jį aptarinėja daugybė žmonių – ne tik tarpusavyje, bet ir interneto erdvėje. Siekdama, kad šiemet „Eurovizija“ būtų patraukliausias ir žinomiausias renginys interneto erdvėje, kad informacija apie jį būtų dalijamasi labiausiai, „TeliaSonera“ pasitelkė ir savo tarptautinį telekomunikacijų tinklą, ir technines žinias.
„Šių metų „Eurovizijos“ dainų konkursui sukūrėme pasaulinę socialinę platformą, todėl visi gali bendrauti ir dalytis informacija vieni su kitais. Specialiai šiam konkursui sukurtoje interneto svetainėje rasite išskirtinės medžiagos: mūsų parengtus interviu su konkurse dalyvaujančiais dainininkais ir tiesiogines transliacijas, nuotraukų ir reportažų, pasisakymų socialiniuose tinkluose ir unikalių akimirkų iš finalui besirengiančių dainininkų gyvenimo“, – sako šio „TeliaSonera“ projekto vadovė Piret Mürk Dubout.
Nuo gegužės 11 dienos interneto svetainėje supercharged.eurovision.tv prasidės tiesioginės transliacijos iš „TeliaSonera“ Purpurinės stiklo studijos Gustavo Adolfo Torgo arenoje Malmėje, kur šiemet vyks „Eurovizijos“ dainų konkursas. Bus rodomi interviu su konkurse dalyvaujančiais dainininkais, jų pasirodymai. Mobili 4G operatorių ir žurnalistų komanda fiksuos bei su visais Europos gyventojais dalinsis ir kitais „Eurovizijos“ kaimelio scenoje bei Malmės arenos užkulisiuose vyksiančiais įdomiais įvykiais. Visa medžiaga 100 Gb optiniu kabeliu bus siunčiama į „TeliaSonera“ studiją Stokholme ir skelbiama „YouTube“ bei „Spotify“ tinkluose, taip pat per „Telia Digital-TV“.
„Eurovizijos“ dainų konkursą stebi daugiau kaip 125 milijonai žiūrovų. Esame vienas iš trijų didžiausių IP tiekėjų pasaulyje, jungiame 345 milijonus vartotojų. Turėdami tokį tinklą ir technologijas interneto svetainėje http://supercharged.eurovision.tv/ tikimės daugiau kaip 10 milijonų peržiūrų. Mes tikrai padarysime „Eurovizijos“ dainų konkursą ypatingą!“, – įsitikinusi P. Mürk Dubout.
Visose „Eurovizijai“ skirtose erdvėse Malmėje „TeliaSonera“ suteiks galimybę nemokamai naudotis belaidžiu internetu. Kad dalytis įspūdžiais iš renginio būtų dar lengviau, „TeliaSonerai“ priklausanti Švedijos telekomunikacijų bendrovė „Telia“ atnaujino savo 3G ir 4G mobiliuosius tinklus.