Balandžio 19 d. progreso konferencijos „LOGIN 2013“ baigiamajame renginyje buvo išdalinti Lietuvos interneto apdovanojimai, kuriuose net du – „Metų starto“ ir „Geriausios mobiliosios programėlės“ – apdovanojimai atiteko startuoliui „PriceOn“. Nugalėtojus 26 kategorijose rinko interneto vartotojai ir vertinimo komisija, sudaryta iš ekspertų ir praėjusių metų nugalėtojų.
Vienoje reikšmingiausių „Metų starto“ kategorijoje, vieningu interneto vartotojų ir komisijos narių sutarimu, nugalėjęs 23 konkurentus, kainų palyginimo portalas „PriceOn.lt“ buvo paskelbtas geriausiu metų debiutu interneto verslų erdvėje. Tiek vartotojai, tiek komisijos nariai teigiamai įvertino Lietuvoje naujos sistemos, leidžiančios vartotojams palyginti plataus vartojimo prekių kainas ir akcijas tarp didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų, atsiradimą.
„Geriausios mobiliosios programėlės“ nominacijoje varžėsi net 28 programėlės. Renkant geriausiąją, lemiamą įtaką turėjo komisijos sprendimas – vartotojai „PriceOn“ programėlei buvo skyrę trečiąją vietą.
„PriceOn.lt“ direktorius Tomas Gudžiauskas džiaugiasi, kad „PriceOn“ abiejose kategorijose įvertino tiek vartotojai, tiek ekspertų komisija. „Esame jaunas verslas, aktyviai savo veiklą pradėjęs vystyti prieš mažiau nei metus. Didžiausias pasiekimas mums yra didelis vartotojų balsų skaičius, nes mūsų paslauga yra skirta būtent jiems. Todėl labai džiaugiamės, kad aktyviai mus palaikydami jie įvertino mūsų siūlomos paslaugos poreikį. Šis dvigubas įvertinimas yra didžiulis visos „PriceOn“ komandos atsidavimo ir nenuilstamo darbo įvertinimas“, – laimėjimu džiaugėsi T. Gudžiauskas.
„PriceOn“ – dviejų draugų Jurijaus Laneckij ir Andriaus Poznanskio sukurta pirmoji Lietuvoje internetinė sistema, leidžianti palyginti kainas ne tik tarp internetinių, bet ir tradicinių parduotuvių. Sukūrus pirmąją „PriceOn“ sistemos versiją, į tolesnį startuolio vystymą beveik vieną milijoną litų investavo Tado Karoso valdomas „LTk Capital“ holdingas, kuriam priklauso ir Pigu.lt, viena didžiausių internetinės prekybos grupių Baltijos šalyse.
T. Gudžiauskas teigia, kad „PriceOn“ jau įgyvendinto užsibrėžtus pirmojo investicinio etapo tikslus, o šiuo metu nagrinėjamos startuolio plėtros galimybės užsienio rinkose ir ieškoma potencialių partnerių.