„Google“ leis savo vartotojams apsispręsti, kas nutiks su jų duomenimis po jų mirties ar tapus neaktyviais internete. Tai pirmas atvejis, kai didelė panašaus pobūdžio paslaugas teikianti bendrovė imasi šios jautrios temos.
BBC praneša, kad ši funkcija taikytina elektroninio pašto, socialinio tinklo „Google Plus“ bei kitoms paskyroms.
Vartotojai gali pasirinkti po tam tikro laiko tarpo ištrinti duomenis arba juos perduoti konkretiems žmonėms.
Interneto vartotojai visame pasaulyje yra išreiškę susirūpinimą dėl to, kas nutiks su jų duomenimis jiems mirus.
„Mes tikimės, kad ši nauja funkcija leis jums suplanuoti savo skaitmeninį gyvenimą po mirties taip, kad būtų apsaugotas jūsų privatumas ir saugumas, bei palengvins gyvenimą jūsų mylimiems žmonėms jums išėjus“, – rašoma „Google“ pranešime. Kalifornijoje įsikūrusiai bendrovei „Google“ taip pat priklauso „YouTube“, nuotraukų dalijimosi tvarkyklė „Picasa“ bei „Blogger“.
„Google“ teigia, kad vartotojai galės pasirinkti, kada jų duomenys turėtų būti ištrinti – po trijų, šešių, devynių ar dvylikos neaktyvių mėnesių. Alternatyva – duomenys iš kai kurių ar visų paslaugų gali būti nusiųsti konkretiems žmonėms.
Bendrovė tvirtina, jog bus parašoma trumpoji žinutė numatytu numeriu ar išsiunčiamas elektroninis laiškas antriniu elektroninio pašto adresu, kad vartotojai būtų įspėti prieš imantis bet kokių veiksmų.
Žmonės pateikia vis daugiau turinio socialiniuose tinkluose bei duomenų saugyklose kibernetinėje erdvėje arba „debesyje“.
Kitos bendrovės taip pat yra mėginusios spręsti klausimus, kurie iškyla po vartotojo mirties. Pavyzdžiui, „Facebook“ leidžia vartotojams „įamžinti“ paskyrą.