Pasaulinės organizacijos „ContactCenterWorld“ klientų aptarnavimo centrų apdovanojimuose „The Best Practice Awards“ telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ pateko tarp finalininkų net keturiose kategorijose.
„The Best Practice Awards“ Europos, Vidurio Azijos ir Afrikos regiono (EMEA) apdovanojimuose „Omnitel“ nominuota mažų ir vidutinių klientų aptarnavimo centrų, pagalbos centrų, klientų aptarnavimo socialiniuose tinkluose bei klientų aptarnavimo meistriškumo kategorijose.
„The Best Practice Awards“ nugalėtojai bus paskelbti šių metų liepą Vienoje (Austrija) vyksiančioje „ContactCenterWorld“ konferencijoje. Iš viso apdovanojimuose dalyvavo beveik 170 įmonių.
„Pastaruosius dvejus metus daug investavome gerindami mūsų klientų aptarnavimo kokybę, kultūrą bei procesus. Dalyvavimas tarptautiniame konkurse mums leidžia pasitikrinti savo pasiekimus pasaulinio lygio paslaugų bendrovių kontekste ir pasinaudoti geriausiomis patirtimis, siekiant dar labiau gerinti mūsų paslaugų kokybę – juk konkurse dalyvauja geriausiai klientus aptarnaujančios kompanijos iš viso pasaulio. Patekimas į finalą rodo, jog padarėme didžiulę pažangą ir jau šiandien atitinkame tarptautinį „best in class“ arba „world class customer service“ standartą“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.
Pasak L. Galatiltės, „Omnitel“ skiria daug dėmesio ne tik įprastų klientų aptarnavimo kanalų plėtrai ir jų darbuotojų kvalifikacijai, bet ir klientų aptarnavimui internete bei socialiniuose tinkluose. Unikaliomis rinkoje pokalbių internetu konsultacijomis „Omni gyvai“, kurios buvo pristatytos 2011 m. liepą, jau pasinaudojo 40 tūkst. „Omnitel“ klientų. Pernai rugpjūtį „Omnitel“ pasiūlė ir vaizdo pokalbių internete konsultacijas apie išmaniuosius telefonus ir kitus įrenginius – nuo šios paslaugos starto klientų skaičius išaugo penkis kartus.
Bendrovės puslapis „Facebook“ socialiniame tinkle tampa vis populiaresniu ir vis labiau klientų mėgstamu aptarnavimo kanalu. Per metus, nuo 2012 metų kovo, užklausų, „Omnitel“ specialistų atsakytų „Facebook“ tinkle, skaičius išaugo tris kartus.
Į klientų klausimus ir užklausas atsakinėja tik „Omnitel“ klientų aptarnavimo specialistai, tai padeda išlaikyti itin aukštą aptarnavimo kokybę ir į klientų klausimus atsakyti tiksliai bei operatyviai.