JAV greito maisto kompanija „Burger King“ pranešė, kad į jos „Twitter“ profilį buvo įsilaužta. Populiarios užkandinės profilį nulaužęs programišius paskelbė, kad ją nupirko konkurentas „McDonalds“.
Įsilaužėlis pakeitė „Twitter“ profilio nuotrauką į „McDonalds“ logotipą bei spėjo parašyti šūsnį nešvankių, įžeidžių žinučių, praneša BBC.
Tai pastebėję „Burger King“ paprašė „Twitter“ laikinai užblokuoti profilį, kol pavyks išspręsti nesklandumus. Antradienio rytą kompanija jau atgavo savo profilį.
„McDonalds“ patikino neturintys nieko bendro su įsilaužimu: „Mes jaudinamės dėl mūsų „Burger King“ kolegų. Būkite tikri, mes su įsilaužimu neturime nieko bendro.“ Kol kas įsilaužimo vykdytojai ir jų motyvai nėra žinomi.
Beje, šis incidentas davė ir šiek tiek naudos – „Burger King“ profilis sulaukė daugiau nei 5 tūkst. naujų gerbėjų „Twitter“.