Kasmetiniuose apdovanojimuose smulkiam verslui „Gazelė“ pirmą kartą buvo įvertinta labiausiai klientais besirūpinanti įmonė. Ja pripažinta elektroninių ryšių bendrovė „Splius“, įveikusi beveik 30 už rūpestį klientais nominuotų įmonių. Nominaciją inicijavo telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, siekdama skatinti rūpinimosi klientais kultūros plėtrą Lietuvoje.
„Vis daugiau įmonių supranta, kad rūpintis vartotojais yra gera ir tinkama verslo praktika. „Bitėje“ ją taikome jau kelis metus ir norime, kad ji dar labiau plistų. Šią nominaciją inicijavome, nes apdovanojimu norėjome paskatinti įmones, kurios kasdien rūpinasi klientais“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Geriausiai klientais besirūpinančios įmonės nominacijoje dalyvavo 30 bendrovių. Paraiškas pateikė įmonės iš įvairiausių sričių – gaminančios gėrimus, lazerius, namo konstrukcijas ar įrangą, prekiaujančios biuro ar buitine technika, teikiančios logistikos, el. sprendimų, apgyvendinimo ir kitas paslaugas.
„Renkant šio vardo labiausiai vertą įmonę, vertinome ir konkrečios rinkos specifiką. „Splius“ yra iki smulkmenų apgalvoję kaip rūpintis klientais ir rodyti jiems dėmesį. Pavyzdžiui, klientų namuose jų darbuotojai apsiauna specialias batų įmautes, kad neprineštų purvo, o technologijomis nesidomintiems vartotojams rengiami skaitmeninės televizijos kursai“, – sako Ch. Robbinsas.
„Mūsų tikslas yra atitikti vartotojo poreikius ir pasirūpinti viskuo, kas jam svarbu – greitai pašalinti nesklandumus, aptarnauti su šypsena ar vartotojui svarbia proga įteikti dovanėlę. Vartotojai turi žinoti, kad yra mūsų klientai, o ne kitų televizijos ar interneto paslaugų tiekėjų“, – teigia „Splius“ marketingo vadovė Aušra Vaitkevičienė.
Dalyvauti šioje nominacijoje buvo kviečiamos įmonės, pateikusios paraiškas kitoms „Gazelė“ apdovanojimų kategorijoms. Nugalėtoją rinko „Bitės“ sudaryta komisija, kuri vertino įmonių bendravimo su klientais kultūrą, netradicinius sprendimus ir dėmesingumą savo klientams. Vertinami buvo ir jų klientų atsiliepimai apie jiems parodytą išskirtinį rūpestį ir viršytus lūkesčius. Renkant nugalėtoją, į įmonių pasirinktą mobilaus ryšio paslaugų tiekėją atsižvelgiama nebuvo.
„Gazelė 2012“ apdovanojimai yra rengiami nuo 2003 m., o įmonės juose įvertinamos už greitą augimą, lankstumą ir pelningumą. Apdovanojimuose dalyvauti gali smulkios ir vidutinės įmonės, kurių apyvarta pirmaisiais palyginimo metais siekė 0,5–10 mln. litų. Šie apdovanojimai išsiskiria tuo, kad dalyvaujančios įmonės sutinka viešinti savo finansinius pasiekimus.
2012 m. „Bitė Lietuva“ už ilgalaikę klientų aptarnavimo ir rūpinimosi jais programą bei jos rezultatus pateko į „World Communication Awords 2012“ finalą. Pernai Europos verslo apdovanojimuose „Bitė“ paskelbta nacionaliniu čempionu kategorijoje „Už orientaciją į vartotojus“.