Kažkada didžiausiu pasaulyje buvęs socialinis tinklas „Myspace“, kurį 2011 metais įsigijo kompanija „Specific Media“, pagaliau pristatė drastiškai pakeistą išvaizdą. Prie jos buvo dirbama nuo pat minėto sandorio pabaigos, o septynis mėnesius jį bandė parinkti „Myspace“ vartotojai.
Vartotojai į naujai atrodantį „Myspace“ gali ne tik prisijungti jau anksčiau sukurta paskyra, tačiau ir savo turimomis „Twitter“ ar „Facebook“ paskyromis. Tai leistų greičiau prisiregistruoti tinkle, jį išbandyti ir, žinoma, jei jis jums patiks, tiesiog jame lankytis ir ateityje.
Atlikėjas ir aktorius Justinas Timberlake‘as čia taipogi įsivėlęs, nes būtent jis investavo gana nemažai lėšų į „Specific Media“. Nieko keisto, jog „Myspace“ šiuo metu savo vartotojams siūlo paklausyti naujos atlikėjo dainos, kuri pasirodė visai neseniai ir vadinasi „Suit and Tie“.
Įdomus faktas tas, jog J. Timberlake‘as, kaip aktorius, netiesiogiai yra susijęs ir su konkurentų socialiniu tinklu „Facebook“, nes vaidino filme „The Social Network“. Jame jis įkūnijo „Napster“ įkūrėją Seaną Parkerį, kuriam dar ir dabar priklauso keletas procentų „Facebook“ akcijų.