Besibaigiantys 2012 metai, be jokios abejonės, buvo ypatingai svarbūs kompanijai „Microsoft“. Užtenka prisiminti vien spalio mėnesį debiutavusias operacines sistemas „Windows 8“ ir „Windows Phone 8“, o taip pat pasirodymą aparatinės įrangos rinkoje su planšetinio kompiuterio „Surface“ anonsu.
Šiemet korporacija iš Redmondo pareiškė, kad ateinančiais metais ji bus žinoma ne tik kaip programinės įrangos, tačiau ir „geležies“ gamintoja bei interneto tarnybų tiekėja. „Microsoft“ aktyviai kuria ekosistemą, susiedama visus savo produktus „debesų“ tarnybomis.
Daugelis jau spėjo pastebėti, kad strategijos pokyčiai privertė pakeisti ir logotipą. Kompanija prisimena ir kitus svarbius 2012 metų įvykius: „Windows“ platformai skirto valdiklio „Kinect“ pasirodymą, gegužės mėnesį įvykusį pergalingą žygį prieš „Zeus“ botnet tinklą, balandžio mėnesį įvykusį „SQL Server 2012“ debiutą, gegužę gana smarkiai atnaujintą paieškos sistemą „Bing“.
Iš kitų pasiekimų kompanija primena ir liepos mėnesį anonsuotą „Office 2013“, rugsėjį debiutavusią operacinę sistemą „Windows Server 2012“, iniciatyvą „YouthSpark“, kuri sukuria galimybes 300 mln. jaunuolių visame pasaulyje. Spalio mėnesį kompanija pristatė ne tik dvi naujas operacines sistemas (jei prisimintume dar ir „Windows RT“ – netgi tris) ir šventė planšetinių kompiuterių „Surface RT“ prekybos pradžią, tačiau ir perdarė XBOX, suteikusi konsolei ir interaktyvios televizijos funkcijų. Galų gale lapkričio mėnesį įvyko išskirtinai konsolei XBOX 360 sukurto žaidimo „Halo 4“ premjera, kuris korporacijai vien per pirmas 24 valandas uždirbo 220 mln. JAV dolerių.
Aišku, reikėtų priminti ir apie šiemet kompanijos atnaujintą interneto programėlių paketą „Office 365“, taip pat modernizuotas tokias tarnybas, kaip „Outlook.com“, „Xbox Music“ ir „SkyDrive“. Reikia pripažinti, retai kada per vienerius metus tenka matyti tiek daug reikšmingų vienai kompanijai įvykių.