Kompanija „Facebook“ metė rimtą iššūkį vienam konkurentų, socialiniam tinklalapiui „LinkedIn“. Ketvirtadienį buvo pristatyta programėlė, kuri bendradarbiaujant su tokiais darbo paieškos portalais kaip Monster.com, „BranchOut“ ir „Jobvite“, lankytojams suteiks galimybę tiesiog „Facebook“ tinkle ieškotis darbo. Vos paleidus programėlę, į sistemą buvo importuota beveik 2 milijonai darbo skelbimų.
Programėle iš tiesų labai paprasta naudotis. Darbo paieškos gali būti vykdomos nurodant raktažodžius arba tiesiog naršant kategorijų medžius. Šį projektą kartu su atsakingomis JAV institucijomis „Facebook“ pradėjo plėtoti prieš metus. Tuomet buvo kilusių gandų, kad pats socialinis tinklalapis planuoja kurti savo skelbimų lentą, bet dabar aišku, kad jie tik naudosis jau populiarių portalų duomenimis. Įdomu ir tai, kad tarp visų tarptautinių skelbimų yra ir darbo pasiūlymų Lietuvoje.
Nėra jokių abejonių, kad „Facebook“ artimiausiu metu taps galingu darbo paieškos įrankiu, klausimas tik, ar jam pavyks numarinti „LinkedIn“, nes būtent įdarbinimo įrankis šiam tinklalapiui ir generuoja pagrindines pajamas. Vos pasirodžius „Social Jobs Partnership“, „LinkedIn“ akcijų vertė krito daugiau nei 2 proc.