Šį rudenį aktorius Danielis Craigas įkūnys britų žvalgybos MI6 slaptojo agento Džeimso Bondo vaidmenį ir pasaulinėje „Sony“ rinkodaros kampanijoje. Ši rinkodaros kampanija, žyminti bendrovės „Sony“ ir Džeimso Bondo filmų franšizės partnerystę, prasidės kartu su kino teatruose lapkričio 1 d. debiutuosiančiu naujausiu bondiados filmu „Operacija „Skyfall“.
Naujoje „Sony“ rinkodaros kampanijoje, pavadintoje „INTELLIGENCE GATHERED“, pristatomi inovatyvūs „Sony“ produktai su naujomis sąsajos galimybėmis, tarp kurių – fotoaparatas „NEX-5R“, nešiojamieji kompiuteriai „VAIO“ bei televizoriai „BRAVIA“. Dalis pristatomų produktų bus pasitelkti ir filme „Operacija „Skyfall“.
Reklaminiuose kampanijos „INTELLIGENCE GATHERED“ siužetuose Džeimsas Bondas ketina prasiskverbti į akylai saugomas patalpas, veiksmingai susidoroti su blogiukais ir pasiekti kontrolinį kambarį. Džeimso Bondo veiksmus per „BRAVIA“ televizorius, „VAIO“ kompiuterius bei „Xperia“ išmanųjį telefoną stebės paslaptinga moteris. Reklaminiuose siužetuose „Sony“ produktai demonstruoja, kaip naudojantis jų užtikrinamu funkcionalumu ir sąsajos galimybėmis galima rinkti informaciją ir akimirksniu dalintis žvalgybiniais duomenimis. Pasiekus kontrolės kambarį Džeimso Bondo lauks akistata su paslaptinga moterimi.
Integruotos pasaulinės „Sony“ rinkodaros kampanijos metu reklaminės žinutės bus transliuojamos per televiziją, kino teatruose, skelbiamos spaudoje ir pardavimų vietose: kiekvienas nusipirkęs „BRAVIA HX85“ televizorių, kuriam Europos vaizdo ir garso asociacijos komisija suteikė geriausio 2012–2013 metų Europos 3D televizoriaus apdovanojimą, gaus dovanų bondiados „Blu-ray“ filmų kolekciją (22 „Blu-ray“ filmai).
„Bondas yra protingiausias iš protingiausių. Jis reikalauja geriausio, – teigia prekių ženklo „Sony“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims Silvija Veide. – Svarbu, kad jis galėtų naudotis aukščiausio lygio prietaisais, padedančiais, sujungiančiais ir įgalinančiais veikti tada, kai to reikia labiausia. Ar jis sektų blogietį, ar skambintų savo viršininkei M, ar ieškotų GPS maršrutą, kaip greičiausiai pabėgti nuo bėdos, tai būtų Bondas ir naujausios technologijos, dirbančios kartu.“
„Filme ir reklaminėje kampanijoje pristatomi naujausi „Sony“ produktai ne tik tobulai tinka Bondui ir jo vykdomai operacijai „Skyfall“, bet tai taip pat yra geras būdas parodyti juos veiksmo įkarštyje“, – sako S. Veide.
Su kampanijoje pavaizduotų „BRAVIA“ televizorių, „VAIO“ kompiuterių ir „NEX-5R“ fotoaparatų galimybėmis plačiau galima susipažinti visose didžiausiose Lietuvos elektronikos prekių parduotuvėse.
Šį rudenį į kino teatrų ekranus visame pasaulyje Danielis Craigas grįžta kaip Iano Flemingo agentas 007, kitaip žinomas kaip Džeimsas Bondas, jau 23-ajame bondiados – ilgiausiai per visą istoriją gyvuojančio filmų tęsinio – filme „Operacija „Skyfall“. Naujausiame filme Džeimso Bondo lojalumas jo vadovei M išbandomas, kai pastarąją atsiveja šmėklos iš praeities. Prasidėjus MI6 būstinės puolimui, agentas 007 turi susekti ir sunaikinti grėsmę nepriklausomai nuo to, ką jam teks paaukoti. Filmą kūrė „Albert R. Broccoli's EON Productions“, „Metro-Goldwyn-Kayer Studios“ ir „Sony Pictures Entertainment“. Filmo režisierius – Samas Mendesas, gamybos direktoriai – Michaelis G. Wilsonas ir Barbara Broccoli, scenarijaus autoriai – Nealas Purvis ir Robertas Wadeas, Johnas Loganas.
Kampaniją „INTELLIGENCE GATHERED“ sukūrė Portlando reklamos agentūra „Wieden+Kennedy“.