Lapkričio 28 d. Vilniuje organizuojamas seminaras „Išmanieji pardavimų ir reklamos metodai internete“. Seminarą ves patyrę savo srities specialistai: Žydrūnas Sadauskas ir Martynas Jokubauskas.
„Daugelis įmonių naudojasi įvairiomis reklamos priemonėmis internete, bet tik nedaugelis įmonių sugeba daryti tai efektyviai. Didžiausios įmonių daromos klaidos yra trumpalaikių pardavimų strategijų taikymas ir potencialių vartotojų psichologijos nežinojimas“, – teigia vienas iš seminaro vedėjų Martynas Jokubauskas.
„Komunikuodami su savo potencialiais prekės ar paslaugos vartotojais daugelis verslų bando primesti savo prekės ženklą, visiškai ignoruodami vartotojo poreikius ir psichologinius motyvus, kurie lemia vienos ar kitos prekės ar paslaugos įsigijimą“, – kolegą papildo Žydrūnas Sadauskas.
Abu seminaro vedėjai teigia, kad teisingas reklamos kanalų išnaudojimas ir potencialių vartotojų psichologijos žinojimas suteikia galimybę padidinti įmonės pardavimus ir gauti daugiau užsakymų iš jau egzistuojančių klientų. „Ilgalaikės pardavimų uodegos“ strategija suteikia galimybę vystyti ilgalaikius santykius su potencialiais klientais ir ženkliai sumažina įmonių marketingo biudžetus.
Norėdami pasidalinti savo patirtimi ir žiniomis, seminaro vedėjai kviečia visus verslo savininkus ir vadovus, marketingo specialistus, planuojančius plėsti savo verslą į internetą ir norinčius sužinoti ir pritaikyti naujausius išmaniuosius pardavimo ir reklamos metodus savo pačių versle ar darbo vietoje panaudojant interneto teikiamas galimybes į aštuonių valandų praktinį seminarą „Išmanieji pardavimo ir reklamos metodai internete“.