Kai kova su automatizuotais skambučiais, kuriais bandoma įpiršti jums kokią nors paslaugą ar prekę, pereina į vyriausybinį lygmenį, tai kalba apie vieną faktą – reklama telefonu taip įgriso net pačius aukščiausius mūsų valstybės vadovus, jog jie yra pasiruošę bet kokiomis priemonėmis pašalinti iškilusią problemą.
JAV Federalinė prekybos komisija paskelbė konkursą, kurio metu turi būti sukurtas techninis sprendimas, leidžiantis efektyviai kovoti su „robotais“, kurie nuolat nervina reklaminiais skambučiais. Nugalėtojas gaus 50 tūkst. JAV dolerių premiją ir (dėmesio)… Nacionalinio herojaus statusą!
Remiantis Federalinės prekybos komisijos vartotojų teisių gynimo padalinio vadovo David Vladeck žodžiais, ši vyriausybinė organizacija dabar nelegalius robotizuotus skambučius atakuoja visais frontais, o apeliavimas ir liaudies meistrus – entuziastus yra vienas iš bandymo spręsti problemą būdų.
Priminsime, kad 2009 m. JAV buvo priimtas įstatymas, kuris uždraudė automatizuotus reklaminius skambučius be raštiško abonento leidimo. Tačiau nelegalūs operatoriai aktyviai eksploatuoja pastarąjį būdą savo prekių ir paslaugų (iš esmės, dažniausiai abejotinos kokybės) reklamai.