Praėjusį savaitgalį žaidimų gigantė „Electronic Arts“ pati to nenorėdama klientams pažėrė dovanų kaip iš gausybės rago. Kompanija pradėjo dalyti 20 JAV dolerių vertės kuponus apsipirkti jų kuruojamoje „Origin“ elektroninėje žaidimų parduotuvėje visiems, kurie atliko apklausą apie skaitmenines failų platinimo tarnybas. Bėda, kad naudotojai greitai pastebėjo, jog kuponų kodai nėra unikalūs ir juos galima panaudoti keletą kartų. Nieko nelaukdami internautai pradėjo siųstis tūkstančius žaidimų iš „Origin“ parduotuvės, kurių vertė nesiekė 20 dolerių.
Lyg to dar nebūtų gana, greitai buvo pastebėta, kad į pirkinių krepšelį galima įsidėti kiek tik nori pirkinių, kurių vertė būtų iki 20 dolerių ir už visus juos atsiskaityti vienu kuponu. Tiesa, dauguma žaidimų buvo seni ir nukainoti, tačiau visiems jiems laikinai tapus nemokamiems „Electronic Arts“ patyrė didžiulių, dar neįvardytų, nuostolių.
Panašu, kad EA programuotojai nepasivargino sukurti sistemos, tikrinančios ar kuponas nebuvo panaudotas. Tačiau ir čia kai kurie rinkos analitikai įžvelgia teigiamą pusę. Dalis žmonių pasinaudodami kuponais įsigijo ir didesnės vertės žaidimų, kurių kainos ir kupono vertės skirtumas turėjo būti padengtas iš kliento kišenės. Be to, nemažai interneto vartotojų susipažino su „Origin“ parduotuve ir galbūt ja pradės naudotis reguliariai.