Išanalizavusi 36 milijonų „Twitter“ vartotojų paskyras ir 28 milijardus jų pranešimų, tyrimų bendrovė „Beevolve“ paviešino rezultatus, kuriuose atskleidė kokie pranešėjai susilaukia daugiausiai dėmesio. Pasirodo, kad sekėjų skaičius proporcingai didėja nuo paskelbiamų pranešimų skaičiaus.
Statistinis „Twitter“ vartotojas, kuris per pastaruosius tris metus parašė iki 1000 pranešimų, turi nuo 51 iki 100 sekėjų. Tuo tarpu asmenys, kurie „twittina“ daugiau nei 10 tūkst. kartų per tris metus, turi nuo 1001 iki 5001 sekėjų. Tyrėjai apskaičiavo, kad parašydamas 15 tūkst. pranešimų per minėtą laikotarpį žmogus galėtų surinkti nuo 100 tūkst. iki milijono sekėjų.
Keletas įdomesnių tyrimo rezultatų:
Statistinis „Twitter“ vartotojas yra 28 metų dailiosios lyties atstovė, kalbanti angliškai ir turinti 208 sekėjus.
Populiariausi žodžiai „Twitter“ pranešimuose: šeima, technologijos, pramogos, mokslas ir leidyba.
73,7 % „Twitter“ vartotojų amžius siekia nuo 15 iki 25 metų.
Daugiau nei pusė „Twitter“ esančių žmonių yra iš JAV, o kiek daugiau nei 17 % britai. Nei viena likusi šalis nesurenka nė 5 % vartotojų.
Tik 6 iš 100 „Twitter“ vartotojų neturi nė vieno sekėjo.
Pasirenkant paskyros fono spalvą, moterų tarpe dominuoja violetinė ir rožinė spalvos, vyrai labiau linkę rinktis juodą, pilką ar tamsiai mėlyną spalvas.
Įdomu tai, kad nors „Android“ savo konkurentą „iOS“ pagal vartotojų skaičių lenkia ženkliai, „Twitter“ situacija yra priešinga. „iOS“ vartotojų čia lankosi dvigubai dagiau nei „Android“.
Daugiausiai pranešimų (beveik 3 mln.) parašęs @InternetRadio turi vos 719 sekėjų.