Klientų identifikavimas per interneto bankus nėra saugus – o norint gauti priėjimą prie asmeninės naudotojo informacijos kartais pakanka vos to žmogaus vardo ir kitų atpažinimo duomenų, rašo delfi.lv.
Tokias išvadas po savo tyrimo pateikė Talino universiteto informacinių technologijų studentas Arnis Paršovas.
Savo magistriniame darbe studentas iš Latvijos pademonstravo, kad atpažinimas per bankus, Estijoje naudojamas teikiant kai kurias paslaugas, nėra labai patikimas. Ir problemos priežastis yra ne pačios el. bankininkystės sistemos, o tai, kad savo klientus kai kurios kitos interneto paslaugos atpažįsta per bankininkystės sistemas.
Asmeninius kliento duomenis gauna atitinkamų svetainių administratorius, kuris teoriškai gali būti piktavalis programišius, vėliau asmeniniais prisijungiančio asmens duomenimis galintis pasinaudoti jungiantis prie kitų paslaugų. A. Paršovas patikrino 17 svetainių ir visose aptiko vienokių ar kitokių saugumo trūkumų. Jo tyrimo duomenimis, dviem atvejais klaidas turėtų šalinti bankai „Citadele“ ir „Swedbank“.