Konkurencijos taryba klaidinančia reklama pripažino „Samsung Electronics Baltics“ SIA iniciatyva ir interesais per televiziją ir radiją skleistą reklamą, kurioje vartotojai buvo informuojami apie galimybę 2011 m. lapkričio 19 d., nuvykus į prekybos centre „Panorama“ esantį UAB „Omnitel“ saloną, įsigyti 50 mobiliųjų telefonų „Samsung Galaxy Note“ už pusę kainos.
Skleista reklama vartotojams buvo sudaromas įspūdis, jog mobilųjį telefoną „Samsung Galaxy Note“ jie be papildomų sąlygų galės įsigyti 50 proc. pigiau, negu jis įprastai kainuoja. Tačiau nustatyta, jog buvo papildomų šio pasiūlymo sąlygų, apie kurias per televiziją ir radiją skleistoje reklamoje nebuvo nurodyta.
Norėdamas pasinaudoti reklamoje nurodytu pasiūlymu vartotojas turėjo sudaryti 24 mėnesių paslaugų teikimo sutartį su UAB „Omnitel“ dėl plano „Universal 119“. Taigi, būtinybė sudaryti terminuotą 24 mėn. trukmės sutartį su mobiliojo ryšio bendrove dėl konkretaus plano ir tai, kad per 24 mėnesius, pagal šios akcijos sąlygas, vartotojas turėtų sumokėti ne tik už mobilųjį telefoną, kas sudarytų atitinkamai 1045 Lt (visa telefono kaina 2099 Lt), tačiau ir už ryšio paslaugas – 384 Lt, laikytina mobilaus telefono „Samsung Galaxy Note“ įsigijimo pagal reklamoje nurodytą pasiūlymą papildomomis sąlygomis ir išlaidomis. Iš skleistos reklamos turinio vartotojai šių sąlygų ir išlaidų negalėjo numanyti, o tai galėjo suklaidinti vartotojus.
Už klaidinančios reklamos naudojimą – Reklamos įstatymo 5 straipsnio pažeidimą – „Samsung Electronics Baltics“ SIA Konkurencijos taryba skyrė 15 500 litų baudą. Skiriant „Samsung Electronics Baltics“ SIA baudą atsižvelgta į tai, kad televizijoje ir radijuje skleistos klaidinančios reklamos trukmė buvo trumpa, o mastas – labai didelis.