Bendrovė „Sony Corporation“ („Sony“) Berlyne vykstančioje parodoje IFA pristatė kitos kartos produktų spektrą, kurie vartotojams suteikia naujo lygio patirtį ir turi paspartinti elektronikos verslo atgimimą.
Naujuosius produktus, atspindinčius strateginę „Sony“ orientaciją į mobilių technologijų, skaitmeninio vaizdo ir žaidimų sritis, per spaudos konferenciją parodoje IFA pristatė naujasis „Sony Corporation“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Kazuo Hirai.
„Tai ypatinga kompanija, gyvenanti ypatingais laikais. Visa tai mus skatina atsižvelgti į sudėtingą realybę ir priimti sudėtingus verslo sprendimus. Turime atvirai į save pažiūrėti ir laikytis „Sony“ vertybių bei tikslo. Esu pasiryžęs tai padaryti sukoncentruodamas dėmesį, neatidėliodamas ir ryžtingai, – sakė K. Hirai. – Šiandien mano pristatomi produktai žymi seną „Sony“ ambiciją teikti vartotojams vertę – paprastesnę, lengvesnę, įdomesnę ir malonesnę patirtį.“
Tarp Berlyno parodoje pristatytų produktų yra trys nauji „Xperia“ išmanieji telefonai (vienas jų debiutuos naujame filme apie Jamesą Bondą „Operacija „Skyfall“), naujas apliejimams atsparus planšetinis kompiuteris, naujas hibridinis „VAIO PC“ kompiuteris-planšetė, naujas NEX fotoaparatas su „Wi-Fi“ ryšio galimybėmis, NFC technologiją naudojančios ausinės ir kita garso įranga.
„Sony“ taip pat pristato pritrenkiančios 84 colių (maždaug 210 cm) įstrižainės 4K raiškos „BRAVIA“ televizorių, žadantį visiškai naują patirtį, kuris yra sukurtas remiantis pripažinta profesionalia „Sony“ patirtimi kuriant 4K standarto televizijos kamerą „CineAlta F65“ ir 4K projektorių sistemą.
K. Hirai patikino, kad kiekvienas produktas atspindės „Vienos „Sony“ ambiciją ir organizacinę motyvaciją teikti techniškai pranašesnius produktus bei įtraukiančius naudojimosi įspūdžius per gilesnę visų „Sony“ produktų platformų nuo elektronikos įrenginių iki žaidimų, filmų ir muzikos sinergiją.
„Kaip „Viena „Sony“ esame sujungti bendros vizijos, kurią įvardiju vienu japonų kalbos žodžiu – kando. Jis reiškia paveikti žmones per emocijas. „Sony“ paskatins nusišypsoti daugybę žmonių visame pasaulyje“.