Talentingiausi kūrėjai ir inovatyvūs verslininkai spalio mėnesį susitiks skaitmeninės kūrybinės pramonės festivalyje „Pixel“. Pasak festivalio organizatorių, jau dabar šalies sostinėje kūrybinė pramonė sukuria apie 7 proc. BVP, tačiau Vilnius iki šiol nėra pozicionuojamas kaip regiono kūrybiškų bei inovatyvių idėjų miestas.
Keturiasdešimt renginių apimsiantis „Pixel“ festivalis nagrinėsnet dvylika skirtingų kūrybinių pramonės sričių. Tarp jų, mobiliąsias programėles ir jų kūrimą, kiną, televiziją bei vaizdo projektus, reklamą ir pan. Viena idomiausių temų, iki šiol beveik nenagrinėta Lietuvoje – išmanaus miesto sprendimai, galintys ne tik palengvinti kasdienį miestiečių, tačiau ir miesto svečių bei tarnautojų kasdienybę.
„Kūrybiškumas tampa svarbiu ekonomikos varikliu, taigi labai svarbu kurti idėjinius tiltus tarp investicijų ir talento. Lietuva tam turi labai stiprų potencialą, jau dabar mūsų kūrybininkai, susivieniję su verslu, sukuria užsienyje vertinamus projektus. Deja, kol kas – patys savęs neįvardijame kaip kūrybinės pramonės miesto“, – sako asociacijos „Mediapolis“, rengiančios šį festivalį, vadovė Agnė Zalanskaitė.
Itin simboliška, jog festivalio pradžia, spalio 4 d., žymi ir 55-ąsias pirmojo dirbtinio palydovo skrydžio į kosmosą metines, o pabaiga, spalio 26 d., paskelbs apie visų Lietuvos televizijų perėjimą nuo antžeminės prie skaitmeninės televizijos. „Pixel“ festivalio uždarymo renginio metu bus pirmą kartą apdovanoti ir geriausi skaitmeninių kūrybinių idėjų bei produktų kūrėjai.
Iš viso festivalio dalyviai turės progą sudalyvauti net 4 kūrybinėse dirbtuvėse, 5 pokalbių šou, 6 viešuose renginiuose ir 24 paskaitose bei diskusijose, kuriose pasisakys daugiau nei šešiasdešimt pranešėjų iš Lietuvos ir užsienio.