Naujienų portalo „The Wall Street Journal“ teigimu, kompanija „Blizzard Entertainment“ buvo įpareigota grąžinti pinigus tiems žaidėjams, kurie turėjo problemų, prisijungiant prie „Diablo III“ žaidimo serverių.
Iš karto po projekto debiuto prekyboje pradžios į „Blizzard“ būstinę P. Korėjos sostinėje Seule ėmė plaukti skundai ir pikti laiškai, tačiau kompanija, matyt, neįvertino korėjiečių žaidėjų ryžto pamokyti kultinio žaidimo pratęsimą išleidusią kompaniją. Greitai prie konflikto prisijungė P. Korėjos Valstybinis prekybos komitetas, kuris po atlikto tyrimo įpareigojo „Blizzard“ grąžinti pinigus tiems žaidėjams, kurie paduos atitinkamos formos skundą: šios šalies vartotojų teisių apsaugos teisės aktai numato, jog kompanija privalo grąžinti pinigus tuo atveju, „jei problemos, susijusios su produkto naudojimo, kilo ne dėl vartotojo kaltės“.
Iš karto po tyrimo pradžios „Blizzard“ žymiai padidino serverių kiekį (ir, matyt, pagerino aptarnavimo kokybę), o tai padaryti privertė ne tik valstybinių institucijų įsikišimas: dėl itin didelio žaidėjų antplūdžio, „Blizzard“ duomenimis, daugiau nei du trečdaliai viso P. Korėjos duomenų srauto sudarė duomenys, susiję su „Diablo III“ žaidimų serveriais. Deja, tokie kompanijos veiksmai vartotojus ginančios institucijos verdikto neįtakojo. Dabar gi „Blizzard“ išplatino pranešimą, jog tie žaidėjai, kurie nepasiekė 40 lygio, gali atgauti už žaidimą sumokėtus pinigus nuo šių metų birželio 25 d. iki liepos 3 d.