JAV patentų ir prekės ženklų tarnyba (USPTO) išdavė kompanijai „Apple“ patentą, kuris aprašo metodus, kaip galima užteršti vartotojų elektroninius profilius, praneša resursas „Digital Trends“.
Pristatyta kompanijos iš Kupertino metodika skirta apsunkinti interneto vartotojų asmeninės informacijos surinkimą tokioms institucijoms, kaip specialiosios tarnybos, reklamos agentūros, taip pat kibernetiniams nusikaltėliams ir visiems, kas nori pasinaudoti privačiais duomenimis.
Patentas numato, jog vietoj to, kad internete būtų bandoma paslėpti savo identifikacinius duomenis, „Apple“ siūlo sukurti daugybę profilių ir vartotojų paskyrų klonų ir sąmoningai nurodytais neteisingais duomenimis.
Ekspertai iš „Apple“ mano, jog tai rimtai apsunkins asmeninės informacijos apie vartotojus paiešką automatizuotoms sistemoms (matyt, naujo metodo idėja „Apple“ kilo tuomet, kai „Google“ sugebėjo apeiti naršyklės „Safari“ privatumo nustatymus ir toliau rinko asmeninius vartotojų duomenis). Kada konkrečiai kompanija iš Kupertino ketina panaudoti savo profilių „šiukšlinimo“ technologiją praktikoje, kol kas duomenų nėra.