Kaip žinia, vieno iš labiausiai lauktų šiais metais projektų „Diablo III“ debiutas buvo gana smarkiai sugadintas nestabilių žaidimų serverių veikimu, kurie nesusidorodavo su cunamio bangą primenančiu žaidėjų antplūdžiu.
Problemos su autorizacijos klaidomis ir nestabiliomis sesijomis persekiojo visų regionų žaidėjus gana ilgai – pirmas dvi savaites po „Diablo III“ debiuto sistemos Battle.net forumai buvo perpildyti pagiežingomis žinutėmis, kuriose žaidėjai skundėsi nesustodami.
Vis tik, kompanijos „Blizzard“ atstovų teigimu, situaciją (bent jau tai tiesa Europos serverių atžvilgiu) pavyko stabilizuoti – nuo 2012 m. birželio 2 d., jei tikėti resurso „Eurogamer“ turima informacija, kažkokių didelių problemų su serveriais pastebėta nebuvo. Kad pasiektų norimą stabilaus veikimo lygį, „Blizzard“ teko žymiai praplėsti ir modernizuoti savo serverių „aparatinę dalį“.
Šiuo metu kompanija įtemptai dirba, siekdama pasiekti norimo balanso, įvedant naujas funkcijas ir patobulinimus.