Kompanija „Apple“ sutiko sumokėti 2,25 mln. JAV dolerių po to, kai jos adresu pasipylė kaltinimai dėl neteisingos informacijos pateikimą apie trečios kartos „iPad“ vartotojiškų savybių pateikimą. Australijoje „Apple“ vykdė reklaminę kampaniją, akcentuodama, jog naujasis „iPad“ palaiko 4G mobiliojo ryšio standartą, tačiau puikiai suvokė, jog visoje šios valstybės teritorijoje tokių tinklų neegzistuoja (pastaroji prieinama, iš esmės, JAV ir Kanadoje).
Šių metų kovo mėnesį į tai atkreipė dėmesį Australijos vartotojų teisių organizacija (ACCC), kuri tiesiogiai apkaltino „Apple“ pažeidus atitinkamus šalies teisės aktus. Kaip teigiama, naujasis „iPad“ darbui su 4G tinklais naudoja 700 MHz ir 2100 MHz dažnių diapazoną, kai tuo tarpu vienintelio Australijoje operatoriaus „Telstra“ LTE tinklas dirba 1800 MHz dažniu.
Kaip žinia, po ilgų derybų ir ginčų su vartotojais bei juos apginti bandžiusiomis organizacijomis „Apple“ sutiko pakeisti savo reklaminę kampaniją, kad būtų išvengta painiavos bei potencialių teisminių pavojų. Tokiu būdu dingo „iPad + 4G“ ir atsirado taip vadinamas „iPad + Cellular“ (t. y. „iPad“ su mobiliuoju ryšiu). Be to, „Apple“ pareiškė esanti pasiruošusi išmokėti nukentėjusiems klientams kompensaciją.
Nežiūrint į tai, jog „Apple“ pavyko išvengti potencialaus draudimo Australijoje prekiauti naujuoju „iPad“, kompanijai iš Kupertino vis tiek teks sumokėti 2,25 mln. JAV dolerių baudą, o taip pat papildomus 300 tūkst. JAV dolerių kaip kompensaciją už teismines išlaidas. Tikimasi, jog galutinis taškas šioje skandalingoje istorijoje bus padėtas jau šią savaitę Melburno (Australija) teisme.