Informacijos uždarumu apie naujus produktus turbūt nėra lygių kompanijai „Apple“. Tačiau turėdama galybę tiekėjų ir partnerių, kompanija iš Kupertino negali iki paskutinės sekundės slėpti „adatos šieno kupetoje“.
Vis tik panašu, jog „Apple“ tokie informacijos nutekinimai tikrai netenkinta. Štai resursas „Engadget“ pateikia eilę „Apple“ prezidento Timo Cooko pasisakymų, kurie buvo išsakyti viename iš neseniai vykusių renginių. Pradėti reikėtų nuo pareiškimo, kad kompanija sugriežtins politiką, susijusią su savo interesais, informacijos apie naujus produktus nutekinimu, o tam reikalui bus imtasi daug griežtesnių priemonių. Savo ruožtu, santykiuose su partneriais, taip pat ekologijos srityje „Apple“ sieks būti „maksimaliai atvira“.
„Apple“ vadovas atsisakė tiesiogiai atsakyti į klausimą apie galimą televizorių su „obuolio“ ženklu pasirodymą, tačiau prisipažino, jog kompanija domisi televizijos sfera, labiau akcentuodamas informacinio turinio pusę. T. Cookas taip pat leido suprasti, jog asmeninis balso asistentas „Siri“ bus aktyviai tobulinamas, o perspektyvoje „Apple“ įrenginiai su „iOS“ taip pat galės naudoti šią programėlę ir darbui su socialiniu tinklu „Facebook“. Taip pat buvo pažymėta „Apple“ produkcijos nuolatinių vartotojų ypatybė, kuri verčia juos pirkti naujus „Apple“ produktus net tuo atveju, jei jie tai produktais ir nepatenkinti.