Praėjus mėnesiui po „Bitės“ Išmaniųjų mokyklos starto, telekomunikacijų bendrovės klientų, pradedančių naudotis mobiliuoju internetu išmaniajame telefone, padaugėjo daugiau nei 50 procentų. Bendrovės teigimu, „Bitės“ Išmaniųjų mokyklos edukacinė programa vartotojams tęsis ir toliau, bus plečiamas partnerių – išmaniųjų telefonų gamintojų – ratas.
„Bitės“ Išmaniųjų mokykla – tai vartotojų edukacinė programa skirta supažindinti išmaniuosius telefonus turinčius vartotojus, kuo šie įrenginiai gali būti naudingi ir mokyti, kaip pilnai išnaudoti visas jų galimybes.
„Pirmuosius „Bitės“ Išmaniųjų mokyklos rezultatus vertiname labai gerai. Pastebėjome, kad programėlės yra vienas esminių vartotojo patirties elementų, kuomet jis naudojasi išmaniuoju telefonu, tačiau tai nėra pagrindinė ir pati svarbiausia dalis. Operatoriai turi būti žmogiški ir orientuoti į vartotojus – pirma išsiaiškinti vartotojų pasirengimą, padėti suformuoti jų poreikius, parodyti įsigyto išmaniojo telefono galimybes, jį sukonfigūruoti, padėti įdiegti programėles, parinkti optimalią mobiliojo interneto paslaugą ar įrenginį. Visa tai ir apima „Bitės“ Išmaniųjų mokyklą“, – sakė „Bitės Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Didžioji dauguma ateinančių į „Bitės“ Išmaniųjų mokyklą pageidauja išmokti skaityti elektroninį paštą telefone, aktualios socialinių tinklų, tokių kaip „Facebook“, programėlės, vartotojai noriai mokosi ir patys diegtis jiems reikalingas programėles: naujienų portalų, orų prognozių, muzikos ar sporto.
Pasak „Bitės“ vadovo, į mokyklas ateina ir jauni, ir vyresni, ir „Bitės“ klientai, ir vartotojai iš kitų operatorių. „Bitės“ Išmaniųjų mokyklos veikia visuose bendrovės salonuose Lietuvoje. Dabartinis „Bitės“ partneris Išmaniųjų mokykloje – „Samsung“ telefonų gamintojai, netrukus planuojama didinti partnerių skaičių.
Šių metų kovo pabaigoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter“ atliko Lietuvos gyventojų išmaniųjų telefonų funkcijų naudojimo tyrimą. Tyrimo metu paaiškėjo, kad 60 proc. išmaniųjų telefonų savininkų Lietuvoje savo įrenginiuose neturi mobiliojo interneto paslaugos, o 41 proc. juos naudoja tik skambučiams ir trumpųjų žinučių rašymui.