Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ nuo pat savo atėjimo į rinką įtakojo mobiliojo ryšio kainų kritimą ir toliau laikosi savo kovingos pozicijos, kviesdama vartotojus rinktis pigesnes mobiliojo ryšio paslaugas teikiantį operatorių ir taip neriboti savo bendravimo.
Ryšių reguliavimo tarnybos įsakymu visi, keičiantys telefono ryšio paslaugų teikėją, turi teisę išlaikyti senąjį abonentinį numerį. Nuo vasario 1d. viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir paslaugų teikėjai užtikrina, kad abonentams numerio perkeliamumas būtų pradėtas vykdyti naudojant centrinę duomenų bazę.
Tai reiškia, kad mobiliojo ryšio vartotojai nuo šiol galės be jokių sunkumų rinktis kitą operatorių, siūlantį pigiausias jų poreikius atitinkančias paslaugas. Ekonomistų vertinimu, galima tikėtis nemažos mobiliojo ryšio vartotojų „migravimo“ bangos.
„Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis mano, kad mobiliojo ryšio kainos Lietuvoje yra per aukštos. „Mes visada siūlėme mažiausias kainas rinkoje ir savo pažadą tęsime, o taip pat daug investavome į paslaugų ir ryšio kokybę, kuri nebenusileidžia konkurentams“, - komentuoja P. Masiulis. Todėl „Tele2“ kviečia pasinaudoti per centrinę duomenų bazę pagaliau veikiančia numerio perkėlimo paslauga ir išbandyti bendrovės pasiūlymus.
Vartotojai, kuriems iš tikrųjų svarbu, kiek jie moka už mobilųjį ryšį, tokia alternatyva atrodo visai įdomi. „Kodėl gi ne, aš mielai pabandysiu ir pažiūrėsiu, kiek gi galima sutaupyti. Toks eksperimentas man nieko nekainuos, jo niekas nepastebės, o jeigu iš to dar bus papildomų santaupų - jas visada yra, kur panaudoti“, - pripažino studentas Tadas iš Klaipėdos.
„Kainų kritimą iš tikrųjų lemia pačių vartotojų pasirinkimas, ir taip yra nebūtinai mobiliojo ryšio rinkoje. Svarbiausia - visuomenės aktyvumas.“, - sako P. Masiulis. Tokią idėją atspindi ir bendrovės reklaminė kampanija, kviečianti išsivaduoti iš didelių sąskaitų už mobiliojo ryšio paslaugas.