Neįtikėtinas faktas – Didžiosios Britanijos gynybos ministerija yra nepatenkinta savo kariniais simuliatoriais.
„Pradedant 1990 metais kareivių parengimo kokybė tiesiogiai priklauso nuo virtualių simuliatorių kokybės. Tais laikais kariškių naudojami simuliatoriai buvo tikri meno kūriniai ir pralenkdavo bet kokius žaidimus. O ką mes turime dabar? Už 50 svarų galima įsigyti šaudyklę, kuri atrodys tikroviškiau už visas mūsų naudojamas programas“, – skundėsi ministerijos techninis specialistas Andrew Pulteris.
Atsilikimas technologijose tapo tikra problema. Su „Battlefield“ ir „Call of Duty“ išaugę žaidėjai praranda koncentraciją, kai susiduria su priešistorinės grafikos simuliatoriumi. Jie tiesiog negali „pasinerti“ į virtualią erdvę. Todėl anglų kariškiai nutarė investuoti daugiau lėšų į savo mokymų programų atnaujinimą, siekdami didesnio jų atitikimo modernioms šaudyklėms.
Tuo tarpu jų kolegos iš JAV jau skyrė analogiškam tikslui beveik 60 mln. dolerių, užsakę iš „RealTime Immersive Inc.“ karinį simuliatorių, kuriamą „CryENGINE 3“ grafikos varikliu. Jau galima pamatyti pirmuosius šio projekto rezultatus.