Pagaliau Londono gatvėmis pradėjo kursuoti ilgai lauktas, hibridinis ir, žinoma, raudonas dviaukštis autobusas, kurio 1950-ųjų metų įkvėptą dizainą, sukūrė Thomas Heatherwick, bendradarbiaudamas su autobusų gamintoju „Wrightbus“. Naujojo autobuso gale sumontuota erdvi bei patogi įlaipinimo bei išlaipinimo platforma dideliems keleivių srautams. Stilingasis hibridas ne tik tviska neseniai padengtais dažais, bet ir sunaudoja ženkliai mažiau degalų, nei dabartiniai miesto autobusai.
Jau beveik prieš 50 metų Londono viešąjį transportą valdantį įmonė „Transport for London“ užsakė bei nuolat stebėjo specialiai miestui pritaikyto autobuso kūrimo bei vystymo projektą. Šiandien jie jau gali pasidžiaugti naujuoju, hibridiniu autobusu, kurio vintažinė išvaizda puikiai dera su moderniais technologiniais sprendimais. Taip mėgiama, senųjų Londono autobusų galinė platforma – naujajame hibride daug patogesnė greitam keleivių įlipimui ar išlipimui. Naujasis autobusas turi trejas duris ir dvejus laiptus patogesniam keleivių srautų reguliavimui.
Naujosios transporto priemonės eksterjeras ne tik stilingas, bet ir funkcionalesnis nei jos pirmtakų: asimetriškas priekinis vairuotojo langas sąlygoja geresnį matomumą, ypač sustojus keleivių įlipimo stotelėse. Įstrižai kėbulą juosianti lango juosta autobuso vidų pripildo dienos šviesa bei nepaslepia interjero nuo praeivių akių.
Šis autobusas sunaudoja 15 % mažiau kuro nei jau egzistuojantys hibridiniai autobusai, bei net 40 % mažiau už tradicinius dviaukščius miesto autobusus, varomus dyzelinu. Belieka tikėtis, kad tai pirmasis hibridinis autobusas iš ateities Londono autobusų parko.