Lapkričio 25 d. Klaipėdos gyventojai ir iš kitų miestų atvykę svečiai rinksis į pirmąją Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) teminę konferenciją „LiMA Internet Day“, skirtą interneto panaudojimui marketingo tikslais. „Marketingas keliasi į internetą“ konferencijos dalyviai pirmieji išgirs pranešimus apie naujausias marketingo internete tendencijas bei galės diskutuoti su interneto reklamos specialistais ir interneto verslo atstovais.
„Internetas užima vis svarbesnę vietą planuojant marketingo veiksmus, – sako LiMA Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkė Daiva Dieninė. – Ką ir kaip pateikti internete šiandien, kokie bus veiksmingi marketingo sprendimai rytoj, kokias priemones naudoti efektyvu, ar verta komunikacijai panaudoti socialinius tinklus – tai klausimai, į kuriuos kasdien tenka atsakyti tiek marketingo specialistui, tiek įmonės vadovui, tiek verslininkui.“ Jos teigimu, konferencija yra puiki galimybė išgirsti, ką šiais klausimais mano interneto reklamos specialistai.
UAB „Net Frequency“ (NFQ) SEM/SEO paslaugų vadovas Tomas Ignatavičius skaitys pranešimą „Paieškos sistemų įtaka verslui: sėkmės istorijos ir kelias iki jų“ tema. „Šiandien nė vienas rimtas tinklalapių kūrėjas nepasiūlys sprendimo be SEO. Pabandytų! Dažniausiai šis trumpas žodelis reiškia tik ilgo kelio į „Google“ sąrašų viršų pradžią“, – sako T. Ignatavičius. Jo teigimu, pranešimas atskleis šios srities virtuvės užkulisius ir paneigs egzistuojančius mitus.
Projekto „Miestai info“ komercijos vadovas Valdas Narmontas žada, kad jo pranešimas „Kaip pasiekti regioninius klientus internete – naujos galimybės“ besidomintiems reklamos planavimu, tinklalapių kūrimu ir tobulinimu atsakys į klausimus, kaip geografiškai pasiekti reikiamus vartotojus ir ar įmanoma Žemaitijos įmonei efektyviai reklamuotis internete.
SocialusMarketingas.lt savininkas, marketingo konsultantas Aidis Dalikas konferencijos metu kalbės apie įmonių komunikaciją socialiniuose tinkluose, atsakys į klausimus, ar apsimoka reklamuotis „Facebook“ tinkle, kiek svarbu įmonei mėgėjų skaičius, kaip teisingai bendrauti su savo gerbėjais. Pranešime „Facebook“ ir kiti socialiniai tinklai – mitai ir realybė“ A. Dalikas apžvelgs ir kitus socialinius tinklus: „Foursquare“ ir sparčiai populiarėjantį „Google+“, pateiks įvairių – sėkmingų ir ne – reklamos bei komunikacijos pavyzdžių.
2004 m. įsikūrusi Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) šiuo metu vienija 350 marketingo srities specialistų iš visos Lietuvos. „LiMA Day“ – tradicinė asociacijos konferencija, pradėta organizuoti miestuose, kuriuose veikia LiMA skyriai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Vilniuje. Per penkerius veiklos metus LiMA suorganizavo daugiau nei 100-ą seminarų.
„LiMA Internet Day“ vyks viešbučio „Amberton“ konferencijų centre (N. Sodo g. 1, Klaipėda). Renginio pradžia – 12.30 val.