Dalis kompanijos „Apple“ klientų skundžiasi, kad negali atsisiųsti naujosios operacinės sistemos „iOS 5“, skirtos mobiliesiems įrenginiams. Vieniems siuntimas vyksta labai lėtai ir nutrūksta, kitiems jis net neįsijungia.
Raktažodis „Error 3200“ (liet. klaida 3200) šiandien yra vienas dažniausiai minimų socialiniame tinkle „Twitter“. Būtent tokį pranešimą pamato „Apple“ klientai, kuriems nepavyksta atsisiųsti „iOS 5“ į savo telefoną „iPhone“, planšetinį kompiuterį „iPad“ ar muzikos grotuvą „iPod Touch“, rašo Dailymail.co.uk.
Kai kurie žmonės teigia, kad apie 600–800 megabaitų (priklausomai nuo įrenginio) užimantis failas siunčiasi labai lėtai – kone valandą ar ilgiau. Kartais siuntimas nutrūksta, o jo pratęsti esą nepavyksta, tad tenka bandyti iš naujo.
Kiti sako, kad jiems siuntimo net nepavyko pradėti – rodomas minėtas klaidos pranešimas, nepadeda net pakartotiniai bandymai. „Pasiduodu. Naktį bandžiau atsisiųsti „iOS 5“ šešis kartus, šiandien – dar penkis. Grįžtu prie senos savo strategijos: palauksiu, kol banga nuslūgs (ir klaidos bus ištaisytos)“, – rašo „Twitter“ vartotojas Toby Shapshakas.
Skundai dėl problemų atsisiunčiant „iOS 5“ užplūdo ne tik „Twitter“, bet ir įvairius „Apple“ gerbėjų forumus bei socialinius tinklus. Internete jau sukurtos kelios svetainės, kuriose siūloma atsisiųsti „iOS 5“ kopiją ir atnaujinti operacinę sistemą „rankiniu būdu“. Kitur vartotojams patariama tiesiog palaukti, kol „Apple“ serveriai nebus tokie užimti.
„Apple“ išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius ir muzikos grotuvus turi milijonai vartotojų. Žinoma, dauguma jų nori kaip įmanoma greičiau įsidiegti naujausią operacinę sistemą, kad galėtų naudotis visais jos privalumais. Skelbiama, kad „iOS 5“ buvo įdiegta daugiau nei 200 atnaujinimų.