Pašto paslaugos sutrikimai jau antrą parą neduoda ramybės telefonų „Blackberry“ savininkams. Panašu, kad pirmadienį prasidėjusių sutrikimų nepavyksta pašalinti iki šiol, o „Blackberry“ vartotojai Lietuvoje gavo operatorių žinutes su atsiprašymu.
Pirmieji sutrikimai, susiję su „Blackberry“ telefonuose naudojama pašto paslauga buvo užfiksuoti pirmadienį ryte. Sutrikusiu pašto ryšiu skundėsi vartotojai Europoje, Artimųjų Rytų ir Afrikos valstybėse. Pirmadienio vakare pašto veikimas telefonuose daugeliui vartotojų buvo atstatytas, tačiau jis vėl sutriko šiandien po pietų.
„Blackberry“ atstovai kol nepaaiškino šios sutrikimų priežasties, dėl kurios dešimtys milijonų žmonių į savo telefonus negali gauti elektroninių laiškų. „Blackberry“ telefonai išsiskiria tuo, kad į juos elektroninė korespondencija siunčiama per Kanadoje veikiantį bendrovės serverį. Taikydama tokią technologiją bendrovė jau gerą dešimtmetį siūlo patikimai iki šiol veikusią ir sparčią elektroninio pašto paslaugą.
Tačiau, kaip rodo dabartinės problemos, toks centralizuotas elektroninio pašto spendimas gali sukelti sunkumų dideliam klientų ratui. Kol pati bendrovė aiškinasi šio sutrikimo priežastis, už ją atsiprašinėja mobiliojo ryšio operatoriai. Antradienio vakare „Bitė“ visiems telefonų „Blackberry“ vartotojams išsiuntinėjo trumpąsias žinutes, kuriose apgailestauja dėl pašto sutrikimų.