Pirmadienį „Facebook“ atstovai pateikė dokumentus JAV Federaliniam rinkimų komitetui įsteigti Politinės veiklos komitetą – FB PAC.
„FB PAC suteiks mums galimybę būti išgirstiems. Remdami kandidatus, kuriems artima mūsų vizija ir tikslai skatinti inovacijas ekonomikoje, mes užtikrinsime, kad pasaulis taps atviresni ir bendresnis“, – teigė atstovas spaudai.
Šiais metais „Facebook“ jau išleido 550 tūkst. JAV dolerių lobistinei veiklai – jei beveik dvigubai daugiau nei 2010 metais (350 tūkst. JAV dolerių). Vis dėlto ši suma vis dar neprilygsta kitiems internetinės erdvės flagmanams – „Google“ ir „Microsoft“, kurie bendrai šiemet jau išleido daugiau nei 3,5 mln. JAV dolerių.
„Facebook“ neseniai paskelbė, kad rems smulkiuosius verslininkus, kuriems pasiūlys nemokomas reklamos, kuri verta apie 10 mln. JAV dolerių.