Milijonai „Microsoft“ vartotojų penktadienio naktį dėl serverio darbo sutrikimų negalėjo prisijungti prie kai kurių kompanijos interneto paslaugų.
Maždaug pustrečios valandos neveikė el. paštas „Hotmail“, virtuali biuro programų paslauga „Office 365“, bylų saugojimo servisas „Skydrive“ ir kitos interneto tarnybos, praneša BBC.
Penktadienio rytą „Microsoft“ vis dar bandė išsiaiškinti tikslią problemos priežastį. Manoma, kad tai nutiko dėl DNS adresų sistemos sutrikimų.
Tokie incidentai kelia vis daugiau klausimų apie vadinamosios debesų kompiuterijos privalumus prieš duomenų saugojimą kompiuterių standžiuosiuose diskuose ar kitose laikmenose.
Ypač skausmingas buvo „Office 365“ biuro programų paketo – konkurento analogiškai „Google“ paslaugai – veiklos sutrikimas. Ši paslauga rugpjūčio viduryje, praėjus porai mėnesių nuo paleidimo, jau buvo trumpam „dingusi iš eterio“.
Tiesa, ir konkurentams nutinka panašių nesklandumų. Pranešta, kad trečiadienį kurį laiką neveikė „Google Docs“ paslauga.
Tiesa, ši paslauga yra nemokama, o už „Office 365“ vartotojų prašoma mėnesinio mokesčio.