Ketvirtadienio popietę dėl elektros sistemų gedimo Latvijoje sutriko „Tele2“ ryšys Baltijos šalyse. Nesklandumų patyrė ir vartotojai Lietuvoje.
Apie sutrikimus 15min.lt pranešę skaitytojai teigė, jog negali naudotis „Pildyk“ paslaugomis – skambinti, rašyti SMS žinučių. Dėl gedimų vartotojai skundėsi ir socialiniuose tinkluose.
Kaip 15min.lt sakė „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas, nesklandumų kilo dėl elektros sistemų gedimo Latvijoje.
„Centriniame biure dingo elektra, išsijungė visos sistemos. Dėl to nepatogumų patyrė „Tele2“ išankstinio mokėjimo paslaugų klientai Lietuvoje. Visa tai įvyko maždaug prieš pusvalandį. Šiuo metu mes sprendžiame problemą, bandome įdiegti alternatyvų sprendimą Lietuvoje. Tikimės, kad artimiausiu metu klientai galės naudotis visomis paslaugomis be trikdžių“, – sakė A. Baranauskas.
Anot jo, Lietuvoje yra apie 1 mln. „Pildyk“ vartotojų.
„Tele2“ atstovas A. Baranauskas teigia, jog ryšys jau yra atstatytas ir vartotojams neturėtų kilti didesnių problemų norint susisiekti vieni su kitais ar siunčiant SMS žinutes.
„Šiuo metu viskas veikia kaip įprasta. Ryšys buvo atstatytas jau anksčiau, bet kurį laiką valėsi susidaręs „kamštis“. Tai yra, kol ryšys neveikė, o žmonės siuntė žinutes ir skambino, visa tai kaupėsi. Sutvarkius tinklą, tas susikaupęs „kamštis“ turi prasivalyti. Panašiai kaip užtvėrus kelią – mašinos kaupiasi spūstyje, o pašalinus užkardą dar reikia kurio laiko, kad automobiliai išsivažinėtų“, – sakė jis.
A. Baranauskas patvirtino 15min.lt skaitytojų informaciją, kad pirmieji ryšio sutrikimai buvo užfiksuoti dar apie 14–15 val.