Šį ketvirtadienį Vilniuje vyksiančioje 11-ojoje „BarCamp“ konferencijoje bus pristatyta pirmoji Lietuvoje „startupų“ skatinimo programa. Skatinimo programos iniciatoriai, naujų technologinių verslų vystymo centras „StartupLABS“ pakvies „BarCamp“ dalyvius drauge aptarti esamą situaciją, rengiamos programos principus, įgyvendinimo etapus bei lūkesčius.
„Lietuvoje jau kelis metus egzistuoja „startupų“ judėjimas, vyksta bendruomenės renginiai ir vis labiau auga poreikis sukoncentruotam mechanizmui, kuris padėtų gimti naujiems technologiniams verslams ir stiprintų technologinių verslų ekosistemą Lietuvoje. „StartupLABS“ jau kurį laiką tikslingai dirba kurdamas skatinimo programos modelį, kurį patobulinus drauge su visa bendruomene, nuo rudens planuojame paleisti į gyvenimą“, – teigia vienas iš „StartupLABS“ įkūrėjų Donatas Stonkus.
Vienuoliktojo „BarCamp“, vyksiančio „Dominikonų karčemos“ lauko terasoje, metu taip pat bus pristatyta mobilaus socialinio tinklo „Eskimi.com“ patirtis auginant portalą iki dviejų milijonų vartotojų visame pasaulyje. Pirmąjį milijoną klientų „Eskimi.com“ pasiekė per vienerius metus, antrąjį per mažiau nei tris mėnesius. „Eskimi.com“ atstovai taip pat pristatys naują portalo programėlių kūrimo sąsają ir pakvies Lietuvos programuotojus vystyti naujus produktus esamiems vartotojams.
„Media Desk Lietuva“ pasakos apie neseniai įvykusį „Cross Media Zen“ renginį, jo rezultatus bei ateities planus. Susirinkusius į „BarCamp“ pakvies prisijungti prie renginyje gimusių naujų projektų.
Technologinių verslų vystymo centro „StartupLABS“ rengiamame „BarCamp“ visi norintys gali pristatyti naujas technologinio verslo idėjas. „BarCamp“ atveria galimybę surasti reikiamų specialistų, galinčių padėti įgyvendinti idėją bei sužinoti apie verslo plėtros galimybes. Pristatytų idėjų komandos gali būti pakviestos tolimesniam verslo vystymui „StartupLABS“ centre, kur gaus profesionalias mentorių konsultacijas ir pagalbą prisitraukiant investicijas.
„BarCamp“ yra visame pasaulyje populiari neformalios konferencijos koncepcija, kuri remiasi tuo, jog kiekvienas dalyvis gali tapti pranešėju ir pristatyti savo idėją ar pasidalinti įžvalgomis. „BarCamp“ tikslas yra burti ir stiprinti naujų technologinių verslų kūrėjų bendruomenę bei padėti aktyviau vystytis naujoms verslo idėjoms.