Galimybė operatyviai ir nemokamai gauti atsiskaitymų išrašą bei apžvelgti sąskaitas – svarbiausias interneto banko privalumas vartotojams. Danske „eBanko“ užklausų statistikos duomenimis, banko vartotojai dažniausiai internete atlieka mokėjimo pavedimus bei seka savo pinigų istoriją. Atsižvelgiant į augantį naudojimąsi elektronine bankininkyste ir vartotojų prioritetus, Danske bankas atnaujino „eBanko“ sistemą, kuri leis vartotojams naudotis platesnėmis individualių nustatymų galimybėmis.
Sąskaitų, kortelių apžvalgos ir išrašų užklausos Danske interneto banke sudaro iš viso 37 proc. (atitinkamai 15 proc. ir 22 proc.) nuo visų užklausų. Kita populiariausia operacijų grupė – pavedimai Lietuvoje ir jų ruošiniai, kurie sudaro iš viso 28 proc. (atitinkamai 17 ir 11 proc.). Rečiausiai naudojamos paslaugos – prašymas pakeisti prisijungimo slaptažodį bei prašymas užblokuoti mokėjimo kortelę.
„Tokių operacijų kaip pinigų pavedimai ar išrašų gavimas populiarumas liudija, kad vartotojai seka, kontroliuoja savo finansus ir nori sutaupyti. Daugelis elektroninės bankininkystės paslaugų yra nemokamos arba kainuoja mažiau nei klientų aptarnavimo padaliniuose, tad interneto banko vartotojų skaičius nuolat auga“, – sako Danske banko Produktų valdymo departamento direktorius Darius Jasinskis.
Pasak Dariaus Jasinskio, daugėja vyresnio amžiaus žmonių, besinaudojančių elektroninėmis paslaugomis, kuriems ypač svarbus aiškumas ir paprastumas.
„Reaguodami į augantį klientų naudojimąsi elektronine bankininkyste, atnaujinome eBanką, kad klientai sutaupytų daugiau laiko, o kasdienines paslaugas galėtų atlikti dar paprasčiau, nepriklausomai nuo savo kompiuterinio raštingumo“, – sako Darius Jasinskis.
Naujasis Danske „eBankas“ pasižymi klientams pritaikyta ne tik patogesne navigacija ir atnaujintu dizainu, bet ir individualių nustatymų galimybėmis, tad vartotojai galės pasirinkti dažniausiai naudojamas operacijas ir atlikti jas dar greičiau.
Remiantis Danske banko statistika, šiuo metu „eBanku“ naudojasi 66 proc. verslo ir 69 proc. privačių banko klientų. Iš viso „eBanko“ vartotojai gali užsisakyti 40 paslaugų. Po išrašų ir sąskaitų ar kortelių apžvalgų bei mokėjimo pavedimų interneto banko vartotojai dažniausiai moka mokesčius, stebi kredito ar gyvybės draudimo sutartis.