Bendrovė „The Washington Post“ pradėjo teikti naują automatinio žinių surinkimo pagal vartotojų interesus interneto paslaugą „Trove“.
To paties pavadinimo dienraštį leidžiančios JAV bendrovės atstovų teigimu, „Trove“ automatiškai apdoroja daugiau nei 10 tūkstančių naujienų šaltinių, iš kurių sudaromas paslaugos vartotojus dominantis turinys. „Trove“ atrinktas ir pateiktas suasmenintas naujienas galima skaityti ne tik kompiuteryje, bet ir „iPhone“, „Android“ OS bei „Blackberry“ OS išmaniuosiuose telefonuose, praneša „CrunchGear.com“.
Naujasis „Google News“ ir kitų automatinio naujienų apdorojimo paslaugų konkurentas suteikia galimybę bendrauti su bendraminčiais iš socialinių tinklų, o paslaugos vartotojų pomėgiai ir naujienų atrankos kriterijai nustatomi naudojant „Facebook Connect“ sistemą. Ji automatiškai įvertina „Facebook“ vartotojų domėjimosi sritis ir atitinkamai pasiūlo „Trove“ naujienų meniu.
Dominančias sritis ir naujienų kategorijas galima pasirinkti ir „rankiniu būdu“, tačiau ir tai kol kas galima padaryti tik prisijungus per „Facebook Connect“. bendrovės atstovai skelbia, kad prisijungti prie „Trove“ bus galima ir tiesiogiai, tačiau kol kas siūlo užsiregistruoti el. paštu, kad būtų galima informuoti apie tokią galimybę.
Pasak analitikų, mažėjantys popierinių dienraščių tiražai ir reklamos įplaukos verčia laikraščių ir žurnalų leidėjus ieškoti naujų verslo sričių. Viena tokių gali būti internetinės automatinio naujienų parinkimo pagal skaitytojų pomėgius paslaugos. Praėjusią vasarą „The Washington Post“ įsigijo naujienų svetainę „iCurrent“, tad, manoma, būtent jos techninę platformą naudoja „Trove“. Apytikriais vertinimais, į naujosios paslaugos kūrimą dienraščio leidėjai investavo nuo 5 iki 10 mln. dolerių.