Tarptautiniame reklamos ir rinkodaros konkurse „White Square 2011“ Minske bendrovė „Gaumina“ susišlavė daugiausiai internetinės reklamos apdovanojimų.
Trečią kartą Baltarusijoje vykusiame festivalyje balandžio 14–16 dienomis, buvo vertinamos geriausios televizijos, radijo ir spaudos reklamos, prekinių ženklų reklama internete, rinkodaros kampanijų efektyvumas bei socialinės kampanijos. Šioje kategorijų gausoje rungėsi žinomos reklamos agentūros, tokios kaip TBWA, „Leo Burnett“, „Saatchi & Saatchi“, „PUNK YOU“, „Ogilvy&Mather“ iš Lietuvos, Estijos, Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos, Gruzijos bei kitų šalių.
Internetinės reklamos vertinimo komisijos pirmininkas teigia, kad geriausius darbus buvo lengva išrinkti, tuo tarpu neapdovanotos kompanijos, turėjo puikią galimybę pasimokyti darbo kokybės. „Žinoma vertinome kūrybiškumą, pateikiamų projektų kokybę, t. y. animaciją, dizainą ir technologijas, tačiau vienas iš svarbiausių kriterijų buvo reklamos rezultatai. Tuo labiausiai išsiskyrė Gauminos darbai – jų kūrybinės idėjos nukreiptos į rinkodaros efektyvumą“, – teigė Vasilijus Lebedjevas, interneto agentūros „Redkeds“, kuri yra tarp penkių geriausių Rusijoje, kūrybos direktorius.
Švyturio korporatyvinis puslapis laimėjo auksą komercinių tinklapių kategorijoje. Omnitel projektas „Verslo klubas“ laimėjo antrą vietą specialių interaktyvių projektų kategorijoje, Teo projektas „Žmogelevizorius“ laimėjo trečia vietą tarp komercinių tinklapių. Daugiausiai apdovanojimų pelnė interneto kampanija „Vilnius2015.lt“, kurta 2011 metų Vilniaus miesto savivaldos rinkimams. Ji laimėjo auksą, tarp nekomercinių tinklapių, trečią vietą tarp internetinių medija kampanijų bei trečią vietą tarp kampanijų, kurios puikiai atitiko pasirinktą tikslinę auditoriją. Taipogi Rusijos interaktyvių agentūrų asociacija „AIA“ įvertino šį projektą specialiu prizu, kurį suteikė reklamai, radusiai geriausią ryšį su vartotoju.
„Gaumina susikrovė nemažą kiekį apdovanojimų – faktai kalba už save. Iš tiesų, mus sužavėjo išskirtinė tinklapių ir reklamos kokybė, dėmesys detalėms ir drąsios idėjos, – sako vertinimo komisijos narė Olga Širogina, Maskvos „ADV/web-engineering co.“ agentūros, komunikacijos planavimo vadovė. Laimėtojais tapo tik tie, kurie įrodė kampanijos efektyvumą, o ne tik grožį. Labai tikiuosi, kad kitais metais visi pasimokys iš nugalėtojų – sieks kuo geresnių rezultatų klientams.“
„Didžiausias apdovanojimas – kliento verslo tikslų pasiekimas interneto projektuose. Pastaruoju metu, kiekviena mūsų valdoma kampanija pasiekia, o dažnai ir viršija, norimą investicijų grąžą“, – mintimis dalinosi Darius Bagdžiūnas, bendrovės „Gaumina“ direktorius.